Véget ért a WoT EB rájátszási szakasza, a következő állomás a Gamescom!
A World of Tanks Európa-bajnokság rájátszási szakaszában már igazán profi játékot láthattunk, ami sajnos nézői szemmel hihetetlenül unalmas volt.
Túl nagy az RNG
Az egyik legfőbb probléma, hogy túl nagy az RNG, azaz a random faktor. Ebben a formátumban egy rosszul bekapott lövés, amitől lőszerrekeszt kap vagy épp kigyullad a tank önmagában eldönti a csatát. A belga csapat ezt első kézből tapasztalhatta meg a döntőben.
Nincs kockázatvállalás
A túl nagy RNG faktoron kívül a másik probléma a versennyel, hogy a csapatok nem kockáztathatnak, hiszen egy tank elvesztése matematikailag szinte lehetetlenné teszi a győzelmet. Ez pedig defenzív, helyenként passzív játékot eredményez.
A döntőbe jutott csapatok
A verseny rájátszási szakaszából az offline döntőbe a következő három csapat jutott be: az ANIMALS (Bulgária), az Animals (Belgium) és a Drooling L (Finnország). A rájátszást a finnek nyerték, akik bár statisztikailag elmaradnak a belga csapattól, de remek összjátékkal és némi szerencsével kiharcolták az első helyet az online szakaszban. Természetesen ez elsősorban presztízs, hiszen 2016-ban Finnország nyerte meg a versenyt, másrészt kedvezőbb besorolást jelent majd nekik az offline döntőben.