A kerekes járművek mechanikáiról, érdekességeiről, –és arról, hogy mit várhatunk tőlük.
A kerekes járművek a február 6-ai frissítéssel elérhetővé válnak a rendes szerveren, –így épp itt az ideje, hogy nagy vonalakban átvegyük, hogy mit érdemes tudni ezekről az egységekről. Talán a legfontosabb, hogy 32.030 Xp szükséges az AMX ELC-ből, –további részletekért kattints az alábbi linkre.
AMD Panhard 178В
Hotchkiss EBR
AML Lynx 6x6
Panhard EBR 90 (mle. 64)
Panhard EBR 105
Játékmeneti tippek
- Az egyik legfontosabb tulajdonságuk, hogy akár a 95 km / órás végsebességet is elérhetik, ami jelenleg bármilyen más jármű számára megközelíthetetlen.
- Számos kerekes jármű közel akkora sebességgel képes tolatni, mint amennyivel előrefelé megy.
- A lánctalp hiánya miatt nem képesek egy helyben megfordulni, ami főleg olyankor kellemetlen, amikor valamilyen tereptárgy van melletted. Ilyen esetben először hátra kell tolatnod, és csak ezt követően indulhatsz meg.
- Ha egy-két kerék megsérül, akkor a járműved lelassul, de továbbra is mozgásban maradhatsz.
- A módok közötti váltáshoz alapjáraton az 'X' gombot használhatod, és mind álló helyzetben, mind mozgás közben vezetési módot válthatsz.
- A sebességük miatt igencsak látványos ugratásokra képesek, és leérkezéskor a lánctalpasokhoz képest kevesebb sebzést szenvednek el.
- A magas álcázási értéknek köszönhetően közelebb merészkedhetnek az ellenfélhez, mint bármely más jármű, és a mágneses célzás miatt mozgás közben is precízen tüzelhetnek.
- A repeszromboló magas átütési értékében rejlő lehetőségeket a gyengén páncélozott egységek ellen érdemes leginkább kamatoztatni.
A kerekes járművek –bár elvették tőlük a motorfelpörgetés mechanikáját–, remélhetőleg ettől függetlenül továbbra is érdekes elemei maradnak a játékmenetnek!