A jól ismert könnyű tank kicsit másképp: M24 Chaffee No. 594 bemutató

A jól ismert könnyű tank kicsit másképp: M24 Chaffee No. 594 bemutató

Az M24 Chaffee No. 594 az amerikai fejlesztési fán található megfelelőjének sportos prémium változata: Elegánsabban néz ki és nagyobb kerekekkel rendelkezik.

 M24 Chaffee No. 594 az amerikai fejlesztési fán található megfelelőjének sportos prémium változata: Elegánsabban néz ki és nagyobb kerekekkel rendelkezik. Nagyobb tűzerővel rendelkezik, viszont kisebb a végsebessége. Alapvetően jól ellátja a felderítő szerepét, és jó szolgálatot tehet a csapatának.

Az egyik amerikai projekt 1946-ban az M24 Chaffee tesztelése volt a német Sd.Kfz. 8 felfüggesztésével. A lépcsőzetes kerékelrendezésű és tűcsapágyas lánctalpakkal ellátott alváza kiváló mozgási jellemzőkkel bírt, és nagy érdeklődésre tartott számot a mérnökök körében. A szilárd talajon végzett tesztelés kielégítő eredményeket hozott, azonban a puha talajról nem lehetett ugyanezt elmondani. Általánosságban véve nem voltak nyilvánvaló előnyei ennek a felfüggesztésnek az M24 Chaffee szabvány futóművéhez képest. A tesztelést leállították, és a projektet befejezték.

M24 Chaffee No. 594 a WoT-ban

Az M24 Chaffee No. 594 egy 75 mm-es löveggel van felszerelve, amely villámgyors, 1,5 másodperces célzási idővel rendelkezik, és tekintélyes 110/110/175 HP sebzésre képes, valamint 96/143/38 mm páncélzatot üt át. Az 5 másodperc alatti újratöltési idő közel 1500-as percenkénti sebzést jelent. Oldalról támadva vagy a könnyű harckocsik ellen jól használható, viszont a közepes- és nehéz tankok vagy a páncélvadászok már nagyobb kihívást jelentenek.

JAVASOLT ÖSSZEÁLLÍTÁS Távcső Turbótöltő Alacsony zajkibocsájtású kipufogórendszer
ALTERNATÍV ÖSSZEÁLLÍTÁS Távcső Töltésgyorsító Turbótöltő

Kövess Minket!



Gamer szótár


World of Tanks - Ismerd meg a WZ-111 5A tankágát

Használd ki a normál járművekre szóló kedvezményeket, a küldetéseket és a különleges ajánlatokat, hogy meghódítsd a kiegyensúlyozott WZ-111 model 5A vezető kínai nehéztank-ágat.