LoL: Ezt a két változtatást kénytelen elhalasztani a Riot Games

LoL: Ezt a két változtatást kénytelen elhalasztani a Riot Games

Nem elégedettek a fejlesztők, inkább halasztásra adták a fejüket.

Alig néhány nappal ezelőtt került fel az internetre az a videó, amelyből kiderült, hogy pontosan milyen módon dolgozzák át az erdő legnagyobb barátját, Ivernt. A népszerűtlen dzsungeles mini-reworkje első ránézésre egy nagyobb nerfnek tűnik, ugyanis a játékegyensúlyért felelős csapat elvenné a buffok megosztásának passzív képességét. Ezt a jelenleg még egyedülálló funkciót beépítenék általánosan a dzsungelezés rendszerébe, de ez nem megy olyan egyszerűen, ahogy azt ők eltervezték. A 13.10-es frissítésben biztosan nem érkezik meg az jungler midscope update-je, valamint a kék és vörös erősítések begyűjthetőségének kibővítése sem.

Mikor érkeznek meg az elhalasztott változtatások?

A legkorábbi időpont június 1-je csütörtök, amikor megérkezik hajnalban a 13.11-es LoL-frissítés. Nem garantálja azonban semmi, hogy elég lenne mindösszesen két hét arra, hogy tökéletesre csiszolják a módosításokat. Legjobb példa erre a Skarner VGU, avagy a teljes rework. A skorpióval hiába foglalkoznak rengeteget a programozók és a kreatív szakemberek, nem tudnak egyszerűen dűlőre jutni. Ennek lett az a következménye, hogy 2024-re tolták el az átdolgozást a játékosok legnagyobb bánatára.

Mindenképpen üdvözlendő az, hogy a Riot nem akar úgy kiadni a kezéből egy frissítést, amely alapjaiban változtatja meg egy hős játékmechanikáját. A Neeko képességeit érintő módosítások viszonylag rövid tesztidőszak után bekerültek az éles szerverekre, azóta is élvezhetitek a minionná, warddá és mézgyümölcssé alakuló kaméleonlány kalandjait a Szurdokban.

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.