Két év után jöttek rá a fejlesztők, hogy rossz a játékuk

Két év után jöttek rá a fejlesztők, hogy rossz a játékuk

Hát nem siették el saját játékuk értékelését az biztos.

A Steel Art Software maroknyi csapata 2021 novemberében jelentette meg a Grey Skies: A War of the Worlds Story című játékot, ami egy TPS lopakodós akciójáték. H.G. Wells legendás Világok harca c. könyvét próbálta feldolgozni, egy addig még nem látott módon, egy új történetet elemesélve. A gond az, hogy csak próbálkozott a játék, a megvalósítás már hagyott némi kívánnivalót maga után.

Indie játékról van szó, óriási tömegekhez nem jutott el, de a 111 Steames értékelés még így is földbe döngöli a programot. A legtöbben a játék rövidségére, a pályák kidolgozatlanságára, a bugyuta sztorira, az önismétlő és unalmas játékmenetre panaszkodnak, immár 2 éve. Bár a játék csak 12,49 euró Steamen, még ezért az árért is csak egy összecsapott, félkésznek sem mondható játékot kapunk.

Ezeket olvastad már?

Ami késik nem múlik, közel 2 évvel a játék megjelenése után a csapat vezető fejlesztője észrevette a Steames értékeléseket. Nathan Seedhouse elmondása szerint, magánügyek miatt teljesen kiesett a játék életéből, ám most csalódottan vette észre, hogy a játékosoknak nem tetszik a programjuk. Annyira meglepték őt a negatív értékelések, hogy azt ígérte egy ingyenes remake verzió készül a játékból, ami mindent kijavít majd.

Persze jó kérdés, hogy 2 év után szüksége van-e remake kiadásra egy olyan játéknak, amit összesen 111-en értékeltek Steamen, a statisztikák szerint pedig az all-time peak 13 játékos volt.

Kövess Minket!



Gamer szótár