Közeledik a tank frissítés, az első

Közeledik a tank frissítés, az első "áldozat": Sejuani

Jelenleg igencsak nehéz eltakarítani egy tankot, akár több emberrel is. Ez hamarosan változhat, elsőként Sejuani kap újítást nemsokára.

Korábban már volt szó arról, hogy komoly változtatásokat tervez idén a Riot Games, többek közt az orgyilkosok és a Kolosszus mesterség megjelenése óta domináló tankokat is szeretné frissíteni, ugyanakkor ezek mellett bővíteni is a körüket. Sejuani elég régóta nem a meta része, bár az elmúlt pár évben párszor feltűnt, főleg az NA LCS-ben, de ott is csak ritkán pl, IWillDominate kezében.

Két részre bontanánk a frissítést, először az általános ötleteket néznénk meg, majd utána a specifikusan Sejuanira vonatkozó változtatásokat.

Elsősorban szeretnék kicsit skillesebbé tenni a tankokat, tehát céljuk, hogy jó mechanikával több mindent el lehessen érni, ne csak egy point and click cc vonat legyen az összes. Ez hasonló változtatás lehet kicsit, mint amit Katarina kapott lényegében, aki jelenleg tény, hogy sokszor nehezebb ellenfél, mint elődje volt, de több érzék is kell hozzá.

Csökkenteni fogják a tankok sebzését úgy általánosságban, cserébe növelik a defenzív statjaikat és cc képességeiket. Ezzel azt akarják elérni, hogy a tankok tényleg a nevükhöz hűen a sebzésfelfogó szerepét játsszák és ne offenzív karakterként legyenek használhatóak. Egy kicsit egyedibbé is tennék őket, hogy jobban elszeparálhatóak legyenek. 

Az orgyilkosok után, most a tankok kapnak frissítést

A Riot most a kezdeményező tankokat tűzte ki következő célpontjának.

Nézzük mire számíthatunk Sejuani kapcsán, először is megvizsgálva azt, hogy milyen pozícióban látja őt éppen a Riot Games.

Jó a tematikája, egy vaddisznon lovagló barbár királynő, csak ez játékon belül valahogy nem igazán jelenik meg a Q-ját leszámítva és semmi sem érzékelteti hogy törzs vezetője. Túlságosan függ a végső képességétől, ami kb az egyetlen eszköze ami egyáltalán életben tartja hasznosságát, ám azonban ha az mellémegy, azon kívül nem sok tud nyújtani.  A harci stratégiája sem túl érdekes, vagy élvezetes, bemész, valakit eltalálsz (ha eltalálod) és elkezded lassítani, miközben a Naptűz köpenyhez hasonlóan folyamatos sebzést osztasz ki azáltal, hogy az ellenfeleid mellett állsz. Ezeken kívül nincs semmi egyedi a karakterben, az ultija lényegében egy picit kisebb távolsági Amumu ulti.

Figyelembe véve ezeket, a Riot Games a következőket tervezi Riot Solcrushed szerint. Ideje volt egy kis fejlesztésnek, ennek a videónak már lassan 4 éve.

Jobban ki szeretnék használni a lovagló hadvezér aspektust. Talán Kled végső képessége hasonlatos ahhoz, ami illene hozzá, de alapvetően őt is egy inspiráló vezető egyéniségként képzeli el a Riot és persze a mozgékonyságán is javítani szeretnének, ha már négy lábon rohangál a pályán, konstans mozgás jellemezné őt.

Újradolgoznák a teljes képességrepertoárt, hogy ezáltal egy sokkal vonzóbb játékstílust adjanak neki, amit érdemes elsajátítani és persze az ellenfélnek is van lehetősége körbejátszani. Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi ulitjának az erejéből visszább kell vegyenek, hogy cserébe a többi képessége hasznosabb legyen, mindazok mellett, hogy a balansz megmaradjon.

Ahogy a többi tanknál, úgy Sejunál is a defenzív képességeket és nem a sebzést szeretnék előtérbe helyezni, ezért a passzívja is inkább ezt a tematikát fogja követni. Egyedi interakciót is terveznek nála, azaz az erősítő képességei máshogy fognak működni egyes hősöknél, ismét a barbár hadvezér részét szeretnék előtérbe hozni, valószínűleg egyedi bónuszokat nyújt majd a hozzá hasonlóknak, mint Olaf esetleg Tryndamere, de ezek csak találgatások egyelőre.

Kíváncsian várjuk a további konkrétabb fejleményeket a karaktert illetően. Nektek első olvasásra mennyire tűnik szimpatikusnak az irány amerre haladni akarnak Sejuval?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!