A Riot szerint Rengar átdolgozása elég nagy kapufa lett

A Riot szerint Rengar átdolgozása elég nagy kapufa lett

A 9 hónappal ezelőtti assassin update során Rengar jelentős változásokon esett keresztül, ez idő alatt pedig kiderült, hogy nem aratott osztatlan sikert.

Az Idézők Szurdokának nagymacskájáról David Capurro, a Rengaron dolgozó csapat egyik designere beszélt. Rengarnak ez volt a harmadik nagyobb játékbeli átalakítása, a legutolsó pedig nem igazán nyerte el a játékosok tetszését. David szerint a probléma forrása az, hogy túlontúl más stílusú lett Rengar játékmenete, és a játékosok úgy érzik, hogy egy másik karakterrel játszanak.

Nem csak mi vagyunk elégedetlenek a 7.14-el, hanem a profik is

Aioween | 17/07/21 10:59Megérkezett a héten a legújabb patch, vagyis a 7.14. Egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy sok profi játékos elégedetlen vele, sőt egyesek egy viccnek tartják az egészet. Egész eddig, profi szinten nagyjából megvolt az egyensúly a patch-ekben és mondhatni, helyreállt a rend az idézők szurdokában.

"Rengar játékmenete most közel sem tökéletes, és én leszek az első aki ezt bevallja." - mondta David. Rengar passzívja, Q, W és R képessége is változott, az ilyen mértékű változtatások pedig kétélű fegyverek. Vagy annyira jól sikerülnek, hogy mindenki imádja, vagy sokan elpártolnak az adott hőstől. Rengar esetében az utóbbi történt, valóban jóval kevesebbszer látni a Szurdokban. Pedig azt meg kell hagyni, hogy a sebzése a helyén van.

Ám a sebzés nem minden, a játékosok csöppet sem szeretik az új végső képességét. A régi Rengar ha ultiban volt nyugodtan sétálgathatott fel-alá az összes ellenfele között, ha csak nem volt pink ward vagy nem használt valaki radart akkor nem vették észre, továbbá mindenki feje fölött felugrott egy felkiáltójel. Az új Rengárnál már mindez merőben másképp zajlik le. Azzal, hogy átalakították a láthatatlanság rendszerét, és majdhogynem minden hős észlelhetővé válik, ha túl közel mennek ellenfeleikhez, Rengar elég nagy hátrányba került. Azontúl, hogy most már nem mindenki feje fölött jelenik meg a felkiáltójel, hanem csak a legközelebbi célpontja felett válik láthatóvá egy vadászat ikon, még ez az új láthatatlanság rendszer is további reagálási időt ad az ellenfelei számára. Az a plusz 1-2 másodperc amit ezekkel a figyelmeztetésekkel nyernek az emberek pontosan elegek ahhoz, hogy Rengart, mint assassint ellehetetlenítsék. A W-je még talán nem is lett olyan rossz, ellenben a Q-ját tartják a legrosszabb változtatásnak.

Capurro azt mondta, ha visszamehetne az időben, nem nyúlna hozzá a Q képességéhez. Elmondása szerint ezzel a változtatással nem nagyon sikerült megtartani azt az assassin mivoltot, amit eredetileg képviselt a karakter. Viszont a régi Q-ja, ami egy pont klikkes, irgalmatlanul erős, carry törlős borzalom volt, szintén sok problémát vetett fel. Konkrétan azt, hogy egy kicsit jól lakott Rengar tized másodpercek alatt képes volt eltakarítani egy adc-t, soloq-ban pedig, ahol nem az összhangról híresek a csapatok ez sokszor ingyen győzelmet jelentett. Íme egy példavideó, hogy mire is kellett néha vetemednie egy adc-nek.

Természetesen Ashe-nek több megmozdulása is erősen vitatható, mérföldekre volt a csapattársaitól, rengetegszer bóklászott egyedül, egy tapasztaltabb játékos szeme minden bizonnyal kifolyik ettől a videótól, de az említett szituációt nagyon jól tükrözi. 

Capurro álláspontja felvethet egy jövőbeli, negyedik átdolgozást, reméljük az már jobban fog sikerülni.

Ti szeretitek az új Rengart? Milyen gyakran játszotok vele?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!