Kayn, Lethality tárgyak, hős átdolgozások, íme a 7.14

Kayn, Lethality tárgyak, hős átdolgozások, íme a 7.14

Megérkezett a következő adag változtatás az Igazság Mezőire, lássuk mi minden az, ami a következő két hétben fogja borzolni a kedélyeket.

A jelenlegi frissítés nagymértékben beleszól a LoL tárgyak metájába. Változnak a Lethality itemek, illetve az új Thornmail is ezzel a frissítés érkezett, emellett pedig néhány hős is mini rework-öt kapott. Sok mindenről beszámoltunk már korábbi cikkekben, de most összeszedtünk mindent egy helyre.

Reszkessetek ADC-k, érkeznek az új tank és lethality tárgyak

Aioween | 17/07/07 14:02Rengeteg tárgyfrissítés várható a következő patchben, valamint egy-két újdonság is. Újra felkavarják a vizet ezekkel a változásokkal, nézzük ki fog jól járni. Több hősfrissítésről is beszámoltunk már, amik a 7.14-ben várhatóak, többek közt Diana, Cho'Gath, Garens stb., de most nem velük szeretnénk foglalkozni, hanem az eszközeikkel, vagyis a tárgyakkal, ugyanis azokban is lesz változás bőven.

Hősök:

Kayn: Természetesen a legelső, akit itt meg kell említenünk a Szurdok legújabb harcosa, Kayn, ő valamikor a patch során jelenik meg. Korábban már írtunk arról, hogy mire lesz képes.

Alistar: A szívós bika egy kis extra sebzéscsökkentést kapott a végső képességének minden szintjére, illetve egy olyan újítást is eszközöltek rá, hogy Alistar és a támadója/támadói láthatják, hogy mennyi sebzést nyelt el a képesség használata közben.

Caitlyn: A rend őrét további nerffel tisztelték még, jóval kevesebb támadási sebességet kap most már a szintlépésekkel.

Cho'Gath: Az őt érintő változtatásokról írtunk korábban egy részletes cikkben. A számokon kicsit változtatott azóta a Riot, de az alapkoncepció ugyanaz maradt.

Diana: Erről szintén írtunk korábban, jelentős változáson esik át a karakter. Egy-két dolgot alakított a Riot, az E képessége 90%-os támadási sebesség növekedést is képes előidézni, illetve a W-jének a mana költsége a játék korai és középső szakaszában csökkent.

Fiora: A passzív képességéből származó mozgási sebesség bónuszt csökkentették, a végső képességétől pedig teljesen el is vették ezt a bónuszt.

Garen: Elég tetemes átdolgozást kapott Demacia hőse. A passzívja mostantól nem erősödik a 16. szint után, az első és utolsó szám változást a 11. szinten kapja meg, amikor is 2-ről 8%-ra emelkedik a hp-regenje. Ez amolyan aranyközépút lett neki, hiszen eddig 2/4/10% volt a regenerálódás mértéke. A W-je ugyancsak változik, kapott egy Alistaréhoz hasonló számlálót, ami mutatja, hogy mennyi sebzést nyelt el, illetve a képesség elején megduplázták a sebzés elnyelés mértékét. Végül az E-jéhez is hozzányúltak, növelték a sebzésarányát minden szinten.

Rammus: Csökkentették a W-jéből származó önlassítást, illetve kijavítottak egy hibát, ami megakadályozta, hogy a W megnövelt területre terjessze ki az Iceborn passzívját.

Singed: Singed esett át talán a legnagyobb mértékű változáson. Mindegyik képességéhez hozzányúltak. Majdnem 70-el növelték az alap életerejét, emellett még több hp-t kap a szintlépésekkel. Teljesen új passzívot kapott, mostantól nem nyer életerőt a manája függvényében, hanem mozgási sebességet kap, hogyha egy ellenfelét üldözi. A Q képessége kevesebb alapsebzéssel rendelkezik, ám növelték a varázserőből származó sebzés növekedést, egyértelműbbé tették, hogy mekkora területen hat a képesség, illetve kijavítottak egy hozzátartozó hibát. A W-je rövidebb ideig lesz a talajon, ám most már lefogni is képes az ellenfeleket, nem csak lassítani, viszont a lassítás mértékét állandó 40%-ra lőtték be. A képesség mana költsége csökkent, a töltési ideje pedig eleinte nagyobb, a végjátékra viszont kicsivel kevesebb, mint eredetileg volt. Az E képessége a korai játékszakasz során kevesebb manába kerül, a végső képessége pedig a drasztikus mana költség csökkentés mellett most már több extra statisztikát ad nekünk a középső és végjáték során.

Taric: Az alacsonyabb szinteken megnövelt mana-regent kapott, a Q képessége többet gyógyít, illetve több töltetet képes most már eltárolni, továbbá az E képessége is kapott egy kis törődést. A sebzését növelték, míg a töltési ideje a játék korai szakaszában több lesz, ám a vége felé már kevesebb, mint eddig, illetve mostantól mindig ugyanannyi ideig tart a kábítás.

Yorick: Yorick változtatásaról írtunk korábban. A passzív és végső képességében változtattak.

Tárgyak

Most pedig jöjjenek az említett tárgy változások.

Thornmail: A Tüskevértet érintő módosítások olyan mértékűek, hogy külön adtunk neki korábban egy cikket.

Bramble Vest: Új tárgy a LoL boltjában, ebből épül fel a Thornmail. 

Ancient Coin: Ehhez a tárgyvonalhoz tartozó küldetés jutalma változott. Ha befejezted a küldetést mostantól a szövetségeseid 8% extra mozgási sebességet kapnak, ha feléd tartanak.

Randuin ómenje: Változott a tárgy receptje, mostantól a Giant's Belt és a Warden's Mail + 900 arany alkotja, az ára továbbra is 2900 arany maradt, viszont most már valamivel több életerőt biztosít.

Lethality tárgyak: A halálosságot adó tárgyak átfogó változtatásokon estek át. Többek között erről is írtunk a Thornmail mellett. Általánosságban elmondható róluk, hogy a Youmuu kivételével nem adnak többet harcon kívüli mozgási sebességet, ám annál több sebzést biztosítanak a tulajdonosuknak.

Egyéb

Mostantól a közepes méretű Krugoknál is használhatjuk a Sújtást.

Apránként elkezdik megszüntetni némelyik hősképesség rálátás biztosítását, ez alkalommal Trundle E-jétől és Anivia falától vették el ezt a képességet, valamint Ivern W-jének bevetési távolsága is a felére csökkent.

Egy kódbeli változást kapott néhány olyan képesség, amelynek az előkészítése hibás volt, és a képesség elsütése helyett alaptámadást hajtott végre a karakter.

Enyhítették a Flex Ranked szabályait a Diamond, Master és Challenger ligákban.

A Dark Star játékmód lesz a következő két hétvége játékmódja.

Az SKT T1 skinek új generációja egyedi hangeffektusokat kapott.

A Pool Party Fiora, Graves és Lulu skinek chroma-csomagokban részesülnek.

A végére pedig a jól megszokott tonnányi hibajavítás, ami ez alkalommal jó néhány játékmenetet érintő hibára vonatkozott.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



League of Legends - Hihetetlen, idén még az MSI himnuszon is spórol a Riot

A League of Legends világbajnokság himnusza minden évben hatalmas figyelemnek örvend, sokszor még a játékkal nem is játszó embereknek is felkerül a lejátszási listájára egy-egy Worlds-ös zene. Az MSI himnuszára sajnos közel sem ennyire kíváncsiak a játékosok, a Riot 2019 óta most először nem is ad ki zenét a szezonközi eseményhez.