Megvan az eGames első játéka!

Megvan az eGames első játéka!

A legújabb Super Smash Bros. egészen biztosan ott lesz a nemzetek közötti összecsapást tartogató verseny felhozatalában.

Élesben ugyan csak a jövő évi selejtezőkkel veszi majd kezdetét az eGames, a brit kormány által is támogatott kezdeményezés kétnapos bemutató-eseményére azonban már a riói olimpián sor kerül majd a hónap közepén. Az augusztus 15-én és 16-án tartott "pop-up event"-ről eddig nem sokat lehetett tudni, most azonban az első meghívók alapján kiszivárgott, hogy a legutóbbi Smash Bros. játék, a Super Smash Bros. for Wii U egészen biztosan ott lesz a "sportágak" között.

Az már más kérdés, hogy a meghívott játékosok nem feltétlenül örülnek ennek, hiszen az eGames rendezvénye éppen egy nappal az év legnagyobb versenye, a Super Smash Con után lesz. Sokan ráadásul nem is feltétlenül a Wii U-s epizódra, hanem a Brawlra, a Melee-re vagy az első részre vannak specializálódva, így enyhén szólva is felemás volt a hír fogadtatása a játékosok részéről.

Maga az eGames egyébként egy idén útjára indított nagyszabású kezdeményezés, melynek szervezői a téli és nyári olimpiák helyszínein fognak versenyeket tartani az egyes nemzetek között a különféle esport-szakágakban. Az első eGames 2018-ban lesz Pjongcsangban, és hogy az egyes nemzetek kiket delegálhatnak majd a világeseményre, az a 2017-es nemzeti selejtezők során fog eldőlni.

Tetszett a cikk? Kövesd az Esport1-et Facebook-on!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések