Új vizekre evez az Evil Geniuses alapítója

Új vizekre evez az Evil Geniuses alapítója

Az ember, aki ez egyik legnagyobb esport brandet és franchise-t csinálta, most otthagyta a Twitch-et, miután 2 éve felvásárolták őket.

Alex Garfield a Twitteren jelentette be, hogy otthagyja a Twitch-et, a világ legnagyobb gaming streaming platformját.

Garfield sosem volt reflektorfényben, de az egyik legbefolyásosabb esport személyiség az elmúlt 10 évben. 2004-ben segített egy helyi kanadai csapatnak, hogy részt vehessenek különböző versenyeken. Ez a csapat nem volt más, mint az Evil Geniuses. Az elmúlt években Garfield az EG-t az egyik legnagyobb esport márkává tette, ahol nem egy sikeres és híres játékos fordult meg. Talán az egyik legnagyobb sikere a csapatnak, amikor 2015-ben megnyerték az Internationalt. Hozzá köthető még a GoodGame Agency, ami egy tehetség gondozó, ahol nem egy nagy játékost és csapatot neveltek ki, mint például az EG és az Alliance.

2014-ben a Twitch felvásárolta a GoodGame Agency-t, mivel így jobban tudják támogatni a feltörekvő játékosokat, közvetítőket és tehetségeket. Két év után most Garfield tovább áll. Még pontosan nem tudni, hogy mit fog csinálni, de a múltból kiindulva, rossz nem lehet.

Tetszett ez a cikk? Akkor kövessetek minket Facebookon!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések