Újabb mozgalmas esport-hétvége elé nézünk!

Újabb mozgalmas esport-hétvége elé nézünk!

Nem lesz okunk unatkozni ezen a hétvégén sem: mutatjuk az előttünk álló két nap esport-versenyeit!

Nem lesz okunk unatkozni ezen a hétvégén sem: mutatjuk az előttünk álló két nap esport-versenyeit!

09.02. PÉNTEK

Overwatch | Meltdown Budapest vs Meltdown Strasbourg | 19:00

Egyelőre a budapesti bár még veretlen, maradjon így a ma este után is!
További részletek

09.03. SZOMBAT

CS:GO | 5ON5 LENOVO Y KUPA PÉCS | 15:00

Az egymillió forint összdíjazású verseny selejtezőjén a pécsi offline döntőbe, onnan pedig a budapesti nagydöntőbe jutás a cél.
További részletek

LEAGUE OF LEGENDS | 5ON5 LENOVO Y KUPA PÉCS | 16:00

A LOL-játékosok is a pécsi offline döntőbe, onnan pedig a budapesti nagydöntőbe jutásért küzdenek az online kvaliban, szintén egymilliós díj mellett.
További részletek

LEAGUE OF LEGENDS | EU LCS REGIONAL QUALIFIERS | 17:00

Vizicsacsiék újból akcióban: a Unicorns of Love a Gaints ellen játszik majd.
További részletek | Közvetítés

OVERWATCH | 6ON6 COMMUNITY CUP #2 | 19:00

A hazai Overwatch-versenysorozat második állomása.
További részletek

09.04. VASÁRNAP

LEAGUE OF LEGENDS | EU LCS REGIONAL QUALIFIERS | 17:00

A Fnatic vár a szombati mérkőzés győztesére a regionális selejtezőn.
További részletek | Közvetítés

Kimaradt valami? Küldd el nekünk az info@esport1.hu-ra!

Tetszett ez a cikk? Akkor kövessetek minket Facebook-on!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések