A Dota 2 nagy hónapja volt az augusztus a Twitch-en

A Dota 2 nagy hónapja volt az augusztus a Twitch-en

De az esport tekintetében egyre jobban teljesít az Overwatch is. Teljes nézettségben továbbra is a LoL a nyerő.

Az esportok szempontjából augusztusban a Dota 2-re voltak a legtöbben kíváncsiak a Twitchen, derül ki a Newzoo havi összesítéséből. Ez abból a szempontból nem meglepő, hogy a The International torna, a Dota 2 világbajnoksága ebben a hónapban volt: a verseny összesen 33.2 millió nézettségi órát generált, ezzel pedig két pozíciót javított a játék az esport nézettségi adatok ranglétráján, és az első helyen zárta a hónapot. Egyébként a teljes DotA 2 nézettség 64 százalékát a The International hozta.

Megrendezték az első nagyobb Overwatch tornát, ezzel a játék egyből a top 5-ben landolt

Azzal, hogy nem volt nagyobb CS:GO verseny augusztusban, a League of Legends az NA LCS és EU LCS döntővel megőrizte a második helyet esport szempontból, a CS:GO pedig visszaesett a negyedik helyre. A lista újonca, az Overwatch azonban úgy tűnik, megállíthatatlanul tör előre. A Gamescom keretein belül tartott ESL Atlantic Showdown versenyre annyian voltak kíváncsiak, hogy a nézettségi adatok alapján az Ovewatch feljött a top 5-be. A hónapban a játék 3.1 millió esport órát generált, ami nem is rossz ahhoz képest, hogy ez volt az első olyan verseny, ahol az összedíjazás hatszámjegyű volt.

A Pokémon Go nézettségi adatai erősen visszaestek

A teljes nézettséget tekintve a World of Warcraft három helyezést javított és feljött az ötödik helyre, de ez várható volt a Legion körüli hype miatt, a kiegészítő hivatalosan augusztus 31-én jelent meg. A legtöbb népszerű streamer újra elővette az MMO-t, hogy belerázódjon, mire a kiegészítő a polcokra kerül, és persze a rendszeres nézőik követték is őket. Ezen kívül ott van a No Man’s Sky, a játék majdnem 11 millió nézettségi órát hozott, ezzel a 7. helyet szerezte meg (de mi lett volna akkor, ha a játékban az van, amit ígértek? -a szerk). Az Overwatch ugyan jól teljesített, mint esport-közvetítés, de a teljes nézettségi adatok alapján a 6. helyig esett vissza, ami nagyban köszönhető a WoW-nak. De a hónap vesztes mégis a Pokemon Go, amely 10 helyet zuhant vissza - úgy tűnik, kezd elmúlni a játék körüli lelkesedés.

Tetszett a cikk? Akkor kövess minket Facebook-on!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések