A VB még a 6.18-on fog zajlani, de az élő szerverekre kijött az új, 6.19-es frissítés, így átnéztük, mik változtak az Idézők Szurdokában!
Még el sem kezdődött a világbajnokság a 6.18-on, az élő szervereken már a legújabb, 6.19-es patch fut, mely az idei szezon egyik utolsó frissítése. Lássuk, miken változtatott a Riot és ez milyen hatással lesz a kompetitív közegre!
Kog’Maw – Gyakorlatilag visszakaptuk a régi hőst, legalábbis ami legfőbb képességét, a Bio-Arcane Barrage-t illeti. Nem fog tudni mostantól kis szörnyünk a támadási sebesség felső határa fölé menni, ellenben újra az ellenfél maximum életének százalékában sebez. Hogy ez mit jelent ránk nézve? Egyrészt nem fogunk a VB-n Juggermaw kompozíciót látni, másrészt remélhetőleg jövőre újra igen!
Anivia – A madár sebzésén nerfeltek kicsit, ami valóban néha indokolatlanul nagy volt. Ennek ellenére nem gyengítették számottevően Froggen kedvenc hősét, így az assasin változtatásokig hasznos maradhat.
Aurelion Sol – Ez a változtatás inkább a soloQ-t érinti, kompetitív környezetben csak Fly és HuHi játszott vele. A VB-n a CLG középső játékosától még láthatjuk a sárkányt.
Cassiopeia – Vladimir direkt counterje a vámpír gyengítése után várható volt. Miasma (W) képessége most már nem ér el olyan távolra, és a Twin Fang (E) sem gyógyít annyit, mint korábban. Valószínűleg el fog tűnni verseny szinten.
Corki – Egy lövésznek mindig jól jön, ha extra sebzést kap, de a jelenlegi metába még mindig nem illik annyira bele a játék középső szakaszában erős hős. Az jövő évi assasin változtatáskor lesz inkább releváns, ahol a snowball hatásra rá tudunk segíteni az alsó ösvényen is Corkival.
Dr. Mundo – Masochism (E) képessége extra sebzést kapott, ami egy megölhetetlen tanknál előny a játék kései szakaszában. Számítok arra, hogy látunk párat még idén belőle.
Kled – Nehezen tudom elképzelni kompetitív mérkőzésen, maximum akkor, ha valaki nagyon meg szeretné nyerni a fenti ösvényt, és nem nagyon tervez a csapat összegyűlni, és úgy harcolni.
Soraka – Gyógyító képessége (W) a játék korai szakaszában nagyon erős volt, így annak töltési ideje nőtt. Biztonságos ösvényekre még mindig jó lehet, a játék közepétől pedig ugyanolyan, mint eddig volt, szóval gyengítése ellenére nem számítok a teljes eltűnésére.
Twitch – A VB-n fogjuk látni a patkányt pár játékostól, a koreaiaknak/kínaiaknak amúgy is fétise vele játszani. Hogy a 6.19-es nerf mekkora hatással lesz rá, nem tudni. Mindenesetre a játék végén gyengül picit.
Udyr – A jungleben hasznos főnix formája extra sebzést kapott, igaz, rövidebb ideig is fog tartani. Ezzel gyorsabban fog tudni haladni, és többször tud majd az ösvényeken segíteni, így lehet, hogy látunk belőle párat a közeljövőben.
Jól láthatóan a 6.19-es frissítés inkább a játék hagyományos igényeit szolgálja ki, mintsem a versenyző réteget. Mivel ezen a patchen inkább csak kisebb versenyeket fogunk látni (mint a Magyar Elit Bajnokság), így nehezebben fog kiderülni, hogy a koreai/kínai innovatív réteg mit gondol a változtatásokról.
Szerintetek lesznek meglepően gyakran választott, régen nem látott hősök ebben a frissítésben?