Super Bowl a Call of Duty-ban?

Super Bowl a Call of Duty-ban?

Online versenyek helyett offline ligát hozna létre az Activision az Infinite Warfare megjelenésével.

Az ESPN értesülései szerint a Call of Duty kiadója, az Activision azt tervezi, hogy az online Call of Duty World League helyett egy offline ligát indítanának jövő tavasztól.

Kevin Flynn, a Call of Duty World League bajnokság menedzsere arról számolt be, hogy szeretnék megszüntetni a PlayStation Network felületén tartott online versenyeket. Ehelyett az Activision szeretne áttérni az offline megmérettetésekre, a november 4-én megjelenő új CoD-epizód, a Call of Duty: Infinite Warfare premierjét követően. Télen és tavasszal is terveznek ilyen bajnokságokat, mely során a csapatok pontokat gyűjthetnének helyezésüktől függően.

Super Bowl a COD-ban

Az Activision tervei között szerepel az is, hogy rendeznek egy "globális Super Bowl-t" valamikor március-április környékén, mely egy offline liga lenne, körülbelül 16 csapattal (10 Észak-Amerikából, 4-5 Európából, illetve 1-1 Ausztráliából, valamint Új-Zélandról). A korábban említett versenyeken gyűjtött pontok alapján kvalifikálnák a csapatok magukat, a rendezvény pedig a Major League Gaming arénában lenne, Ohioban.

A változást részben azért tervezi a cég, mert előfordult, hogy meccseket kellett félbeszakítani vagy újrajátszatni a PlayStation Network rendszer összeomlása miatt.

Az élő offline ligák rendezése nem újdonság az e-sportban: a Riot Games 2013-ban indította útjára a League of Legends Championship Series-t, míg a CS:GO-csapatokkal zajló ELEAGUE idén jött létre, és nemrég kezdődött a második szezonja.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések