Super Bowl a Call of Duty-ban?

Super Bowl a Call of Duty-ban?

Online versenyek helyett offline ligát hozna létre az Activision az Infinite Warfare megjelenésével.

Az ESPN értesülései szerint a Call of Duty kiadója, az Activision azt tervezi, hogy az online Call of Duty World League helyett egy offline ligát indítanának jövő tavasztól.

Kevin Flynn, a Call of Duty World League bajnokság menedzsere arról számolt be, hogy szeretnék megszüntetni a PlayStation Network felületén tartott online versenyeket. Ehelyett az Activision szeretne áttérni az offline megmérettetésekre, a november 4-én megjelenő új CoD-epizód, a Call of Duty: Infinite Warfare premierjét követően. Télen és tavasszal is terveznek ilyen bajnokságokat, mely során a csapatok pontokat gyűjthetnének helyezésüktől függően.

Super Bowl a COD-ban

Az Activision tervei között szerepel az is, hogy rendeznek egy "globális Super Bowl-t" valamikor március-április környékén, mely egy offline liga lenne, körülbelül 16 csapattal (10 Észak-Amerikából, 4-5 Európából, illetve 1-1 Ausztráliából, valamint Új-Zélandról). A korábban említett versenyeken gyűjtött pontok alapján kvalifikálnák a csapatok magukat, a rendezvény pedig a Major League Gaming arénában lenne, Ohioban.

A változást részben azért tervezi a cég, mert előfordult, hogy meccseket kellett félbeszakítani vagy újrajátszatni a PlayStation Network rendszer összeomlása miatt.

Az élő offline ligák rendezése nem újdonság az e-sportban: a Riot Games 2013-ban indította útjára a League of Legends Championship Series-t, míg a CS:GO-csapatokkal zajló ELEAGUE idén jött létre, és nemrég kezdődött a második szezonja.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Így lehet céltudatosan munkahelyet választani

Minden terület, ami koncentrációt igényel az életünkben, megfelelő előkészülettel párosul. A sportban ez a bemelegítést jelenti, mert enélkül az izmaink és az ízületeink sem bírják a terhelést. Ez nem ismeretlen fogalom a sportolóknak, mert a hiánya sérülésekkel jár.

Üzlet - Így lesz az egyszerű ügyfélből “lojális rajongó”

Az álomvevők több mint ügyfelek, inkább lelkes rajongók maratoni kitartással. Újra és újra visszatérnek, mert az első benyomásuk nemcsak kielégítő volt, hanem lenyűgöző. Mindezt egy professzionális call center teheti lehetővé.