Az esportfogadások 2016-ban már több, mint egymilliárd dollárt forgattak meg

Az esportfogadások 2016-ban már több, mint egymilliárd dollárt forgattak meg

„Attól függetlenül, hogy a befektetők megtalálták az esportok világát és a különböző honlapok igencsak kreatív skinfogadási lehetőségeket találtak ki, a forgalom alapján nem 2016 volt a legsikeresebb év."

A Narus Advisors elemzőcég a tegnapi napon egy esportfogadásokkal foglalkozó tanulmányt tett közzé. Az egyik legérdekesebb adat, hogy az író, Will Green azt állítja, 2016-ban eddig már több, mint 1 milliárd dollár került játékba. Ha pedig ez nem lenne elég, akkor az író mélyrehatóan elemezi a CS:GO Lounge adatait, és azt írja, hogy nem 2016-ban forgott a legtöbb pénz kockán.

„Attól függetlenül, hogy a befektetők megtalálták az esportok világát és a különböző honlapok igencsak kreatív skinfogadási lehetőségeket találtak ki, a forgalom alapján nem 2016 volt az az év, amikor a legtöbb fogadást kötötték a Lounge-on belül. 2016-ban a honlapon 321000 skinnel fogadtak, ehhez képest 2014 és 2015 ennek a nyolcvanszorosát tudta felmutatni.”

Mindez persze köszönhető annak, hogy a Lounge-ot mindenfelől támadás érte, miután kiderült, hogy a szerencsejáték nem is annyira a szerencsén múlik és, hogy az oldal tulajdonosai több esport csapatnál is rendelkeznek tulajdonosi hányaddal. A botrány pedig odáig gyűrűzött, hogy a Valve betiltott minden skinfogadást, főleg ami a játék kliensét használta fel. Ettől függetlenül azért nem egy olyan honlap maradt, ami megpróbál még életben maradni, vagy megváltoztatott gazdasági modellel vagy olyan fogadásokkal, amik a Valve szabályait még épphogy nem hágják át.

Mindent egybevetve a 2016-os események valószínűleg rendhagyóvá válnak majd és érdemes kielemezni a történéseket a közelgő konferencián. De ezzel egy időben azért azt is figyelembe kell venni, hogy az esport világ megállíthatatlanul növekedik és van két igencsak kényes téma, amivel foglalkozni kell: a rajongók mindig megtalálják majd a módját, hogy fogadjanak a kedvenc játékukra (az mindegy, hogy virtuális vagy valódi pénzben) és a játékfejlesztőknek felelősségre vonhatók-e, ha létezni hagynak egy kontrollálatlan fogadási piacot a játékukkal kapcsolatban.

A Valve évekig nem törődött a nem teljesen legális fogadó oldalakkal, ennek eredményeképpen pedig most egy elég komoly polgári peres eljárás elé néz, amiatt hogy skinfogadási oldalakat támogatott. Az oldalak készítői és operátorai pedig büntetőjogi eljárásban vesznek részt, ahol törvényszegéssel vádolják majd őket.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

 

Kövess Minket!



Üzlet - Mire jó a webáruház ügyfélkapcsolati platform?

A webáruház ügyfélkapcsolati platform az üzleti életben olyan, mint a jó edző a sportban, aki összefogja és irányítja a csapatot a siker érdekében. A cikkben annak járunk utána, hogy mi a különbség a Customer Engagement Platform (Ügyfélkapcsolat-kezelő Platform) és a Customer Data Platform (Ügyféladat-kezelő Platform) között. 

Üzlet - Hogyan tedd biztonságossá a bejáratot?

Egy társasházban is van világítás a lépcsőház bejáratánál, de bent a lépcsőházban is, hiszen nem botorkálhatnak a lakók haza a sötétben. Ugyanígy egy családi háznak is szüksége van megfelelő fényforrásokra, amelyek biztosítják a láthatóságot akkor is, amikor már lement a nap.

Üzlet - A különböző típusú riasztórendszerek legfőbb jellemzői

Számos különböző típusú riasztórendszer létezik. A két legnagyobb kategória, amire osztani lehet őket, a vezetékes, valamint a vezeték nélküli rendszerek. Mindkettőnek megvannak az erősségei, illetve azok a mutatók is, amelyekben valamivel gyengébben teljesítenek.

Üzlet - Ezért fontos a TOG érték szerepe a test hőszabályozásában

Sokak számára rejtélyes kifejezés a TOG érték, vagyis a Thermal Overall Grade angol szavak rövidítése. Ez egy hőszigetelési mérőszám, amivel különösen a babaruhák és hálózsákok, valamint az ágyneműk hőmegtartó képességének kifejezésére alkalmaznak.

Közvetítések