Nagy visszatérővel indul az új Call of Duty szezon!

Nagy visszatérővel indul az új Call of Duty szezon!

A PlayStation Experience rendezvényen rendezik az első nagy Infinite Warfare versenyt.

Az elmúlt egy év fontos mérföldkő volt a Call of Duty franchise számára. A versenyek egyrészt PS4-re költöztek, másrészt elindult a Call of Duty World League, melyet több mint 120 millióan néztek a szezon során, a fináléban pedig nem kevesebb mint 2 000 000 dollárt osztottak szét a csapatok között.

A napokban megjelent az új rész, a Call of Duty: Infinite Warfare, ami egyben az új szezon kezdetét is jelenti. Most pedig az is kiderült, hogy hol rendezik az első LAN versenyt: a december 3-4. között esedékes PlayStation Experience-en tartják majd a meghívásos tornát, méghozzá az alábbi nyolc csapattal.

  • Splyce
  • Team Elevate
  • Rise Nation
  • Faze Clan
  • Luminosity Gaming
  • Orbit
  • Renegades
  • Evil Geniuses

Az Evil Geniuses részvétele mindenképpen említésre méltó, hiszen a szervezet 2014 óta nem állított ki Call of Duty csapatot.

Decemberben egyébként nem fognak unatkozni azok, akik Call of Duty közvetítésre vágynak, hiszen két héttel később, Las Vegas-ban tartják majd az első regionális tornát.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések