A 7.2-es patch - kisebb Yasuo és Katarina nerf

A 7.2-es patch - kisebb Yasuo és Katarina nerf

Itt a legfrissebb patch, nézzük mihez nyúlt hozzá ezúttal a Riot.

Szép hosszú listát rakott össze nekünk a Riot ezúttal, sok új változás történt, nézzük őket sorra, röviden zárójelben pedig az esetleges versenyekre vetített hatását.

Hősök:

  • Warwick elérhető, róla nemrég írtunk
  • Akali: az ultija nagyobb arányban kap sebzést AP-ból (versenyszinten ettől még nem fog visszajönni)
  • Darius: alacsonyabb szinteken kevesebbet sebez a passzív és a Q belső fele is kevesbbet üt(eddig se volt mostanában Darius top)
  • Gragas: kis erősítés a kezdőpáncélra, valamint többet gyógyít a passzívja hp alapján (sok dzsungeles tiltás esetén talán visszatérhet, de nem valószínű)
  • Graves: az E passzív részét a képességek is fenntartják már (ugyanúgy egy valid választás marad, bizonyos szituációkban)
  • Katarina: az E kisebb sebzésarányt kap (belőle keveset láttunk, de van lehetőség benne)
  • Lulu: többet üt a passzív, és olcsóbb lett a Q (a mostani pokeheavy támogató metába így talán már ő is be fog férni hellyel-közzel)
  • Master Yi: a passzívja kicsit okosabb lesz és új célpontot keres ha kell, a W közben, pedig az E és az ulit szünetelve van (továbbra sem lesz Master Yi LCS-en)
  • Nidalee: magasabb alap életerő, láthatatlanná válik a csapda 3 élettel, ellenőrző őrszemek hatástalanítják és nem lehet végtelen számú a pályán, többet gyógyít az e (érdekes lehet így a játék vele, de kétlem, hogy igazán visszatérne)
  • Yasuo: kevesebbet sebez az E, viszont van saját sebzésaránya

Tárgyak:

  • halálosság: hatékonyabbá válik ez a jelző a tárgyakon, így jobban megéri majd megvenni őket korábban (ezzel kicsit erősebbek lehetnek a mid gameben is a lövészek a tankok ellen)
  • Draktharr: több sebzés, az ára változatlan marad (továbbra sem lesz egy must-buy tárgy mindenkin)
  • Az éj kardja: alacsonyabb töltési idő a pajzson, illetve aktiválása nem töri meg a lopakodást/álcázást (nincs annyira lényegi változás, bár a gyakoribb pajzs hasznos lehet)
  • Hextech lőpenge: szint alapján növekvő sebzés, alacsonyabb szinteken kevesebb, mint eddig (leginkább Katát, Corkit és Jaxet érintheti ez a változás kompetitív szinten, de nem ezen múlik majd a sorsuk)
  • Megváltás: kevesebb hp-t ad, több mana regen-t, alacsonyabb szintűeken kevesebbet gyógyít (ugyanúgy egy OP tárgy még így is)
  • Lovagi Eskü: olcsóbb lett egy százassal (nem rossz, de a tank támogatók most nem annyira mennek)
  • A napéjegyenlőség szeme: drágább lett, viszont ad töltésidő csökkentést (hasonló a helyzet, mint a Lovagi esküvel)
  • Hívők tömjénje: szintfüggő a bónusz támadási sebesség és életlopás, magasabb szinteken több (nincs senki a metában aki ezt igazán használná Jannán kívül)
  • A harmónia kelyhe: 5-el több MR, illetve minden tárgyon ami ebből épül (semmi extra)

Dzsungel: 

  • újabb időzítésbeli finomhangolások a dzsungeltáborokat illetően
  • Gromp: a sebzése első támadásoknál több lesz, aztán csökken
  • Ősi krug: magasabb sebzés, mint eddig
  • Mézvirág: később jelenik meg egy perccel
  • Suhanó sutyerák: megeszik a földre esett mézvirágokat

Mesterségek:

  • A kolosszus kurázsija: rövidebb pajzsidőtartam, a pajzs mértéke a közeli ellenségek számától függ, 5 embernék akár több is lehet, mint most (lényegi változás nagyon nem lesz, tankok püfölik egymást rendszerint topon, kevés sebzéssel, csapatharcba meg még hasznosabb lesz)

Idézői képességek:

  • Gyorsítás: fokozatosan gyorsít fel a maximális sebességre (kis gyengítés az állandóan elfutó midesek ellen)

Kövess Minket!



Közvetítések