Lecsapott a nerfhammer Camillera, LeBlanc-ra, Rengarra és másokra is!

Lecsapott a nerfhammer Camillera, LeBlanc-ra, Rengarra és másokra is!

Erőteljes balanszolás érkezett a legújabb patchbe, több hőst is erőteljesen érintenek a változások és nem a javukra.

Egy ideje sokan érezhettük már azt, hogy valami nincs rendben a játék balanszával mostanában, erről az is árulkodott, hogy piros oldalon szinte mindig ugyanazt a három "kötelező" tiltást láttuk Camille, Rengar és  LeBlanc személyében. A 7.3-as patch-el azonben ez változhat, mivel többek közt ezt a három hőst is érzékenyen érintette a nerfkalapács. Valjuk be, ideje volt.

A korábban beharangozott gyakorló mód érkezik a 7.3-ban valamikor.

Irány a homokozó, érkezik a sandbox mód!

Tavaly beharangozták, hogy lesz majd sandbox módja a LoL-nak, hamarosan mi is kipróbálhatjuk, lássuk mit tud majd?

Nézzük röviden milyen változásokkal kell számolni!

Camille: kevesebb bónusz sebzés lesz a Q-ján, illetve a lassítását is csökkentették a W-n, a falról érkező kábítása is rövidebb ideig tart majd. Ami talán a legfontosabb viszont, hogy halála után 1 mp-el végre megszűnik az ultija és nem marad ott az időtartam végéig. Legalább lesz értelme azonnal ráugrani öten.

Ivern: a dzsungel barátja minden volt, csak nem barátságos, legalábbis azokban a harcokban ahova magával hívta kis barátját, Pitypangot. Ezentúl kevésbé lesz tankos és az irdatlan harcon kívül regenerációját is elvették.

Jayce: irónikus hogy pont egy nerfkalapács fog ki a holnap védelmezőjén, de rá is ráfért már a gyengítés. Ennek fényében a Q-ja közelharci formában kevésbé fog fájni, az E-je pedig több manába kerül. Ezen kívül az első alaptámadása távolsági formában kevesebb bónusz sebzést kap.

Kha'Zix: az ízeltlábú egy igazi rémálom volt, főleg 1 v 1 helyzetekben, így a Q-ja kevesebb AD bónuszt kap, illetve fejlesztett formában kevésbé csökken az újratöltési ideje.

LeBlanc: a középső ösvény egyik legveszélyesebb mágusa/orgyilkosa kis gyengítést kap a passzív sebzésére alacsonyabb szinteken, amivel eleinte akár teljes minionhullámokat tudott eltüntetni két lépésből.

Malzahar: a középső ösvényről átköltözött az alsóra és azóta keseríti meg szinte minden lövész életét ürességlényeinek köszönhetően. Pont ezeket gyengítették, egyrészt nem azonnal jönnek létre, hanem egy kis késleltetéssel (ez skillshotok kivédésénél lehet fontos) és egy bizonyos távolság után az idézőjétől lassabban mozognak.

Rengar: sokak kedvenc cicája még talán Kha'Zix-nál is veszélyesebb volt. Q-jával kisebb távot fog megtenni innentől, de ami a legfontosabb, hogy a 4 stackes W-je már csak leszedi a CC-t, viszont nem ad immunitást is 1,5 mp-ig. Az ultija alatt rövidebb ideig tudja majd a frászt hozni mindenkire.

Tristana: kisebb erősítés a yordle lövészre, Q-ja hosszabb ideig ad támadási sebesség bónuszt.

Vi: kisebb mozgásbeli és támadási sebesség finomhangolások.

Vladimir: egykoron egy must-ban hős volt, azóta kissé eltűnt. Kicsit magasabb alaptámadási sebesség és gyorsabb lövedékeket kap. A Q-ja több bónuszt kap tárgyakból, többet sebez alapból, de erősített formában kevesebb a bónusz sebzés a képességből.

Zyra: az alsó ösvény másik üdvöskéje innentől drágábban használhatja Q képességét.

Ezek a változások vajon megoldják végre a mostani kellemetlen helyzetet, vagy még mindig kevés?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések