VIDEÓ: A 2017-es NA LCS első pentája nem szép, de tanulságos

VIDEÓ: A 2017-es NA LCS első pentája nem szép, de tanulságos

Bár nem túl szép, egy fontos kérdést azért tisztáz a pentakillek kapcsán.

5 hetet kellett várni az ide LCS első pentájára, legalábbis ami a két nagy nyugati régiót, NA-t és EU-t érinti. A meccsünk a C9 vs TSM, 32. perc, a TSM 4v5-ben, mert előtte gyorsan leszedték Impact-et, mindezt 31:24-nél, de tovább pusholnak. Bedől a Cloud9 többi tagja is, Jensent kivéve, 31:42-nél járunk, itt Bjergsen Oriannája már négyszeres gyilkosságnál tart. Jensen eljátszadozik a saját bázisán, "gyere és kapj el, ha tudsz", de aztán végül el is kapják, és 32:09-kor be is adja a pentakillt Bjergsennek.

Jogosan merül fel sokakban a kérdés: hogy lehet az, hogy ennyi idő telt el és mégis beadta a pentát? Nos, a pontos szabály úgy szól, hogy 1-4 gyilkosságig, ha maximum 10 másodperces szünetek vannak az egyes gyilkosságok között, úgy még beadja a sorozatot (tehát lényegében nagyon elnyújtva, nagyjából 40 mp-el még lehet quadrát szerezni). A négyszeres és ötszörös gyilkosság között azonban, amennyiben ez idő alatt az ellenfél csapatából senki se éled újjá, úgy akár 30 másodperc is eltelhet és még akkor is be fogja adni a pentát.

Bjergsennél ez az időkeret 1-4-ig 18 másodperc, 4-5-ig pedig 27 másodperc volt, így éppen csak befért az időkeretbe, de azért meglett neki. Nem ez volt a legszebb LCS penta, de legalább tanulságos! Nektek volt már hasonló pentakilletek?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések