Az ASUS a PSG új szponzora

Az ASUS a PSG új szponzora

Újabb nagy szponzor egy csapat mögött!

Pár napja jelentette be a PSG eSport, hogy új főszponzor áll a csapat mögé, ami nem más, mint az ASUS, így a párizsi csapat mezén ott virít majd az ASUS ROG logó.

A cég Yellowstar gárdáját monitorokkal és a már megszokott high-end ROG gépekkel fogja támogatni, ami nem kis dolog. Emellett laptopokat is biztosítanak a tagoknak utazás esetére.

"A Republic of Gamersnek és a PSG eSportsnak ugyanaz a célja. Büszkék vagyunk arra, hogy megoszthatjuk az innovációinkat és eszközeinket a PSG-vel. Célunk, hogy támogatásunkkal eljuttassuk őket a legmagasabb szintre." - Mondta Karim Ouahioune, az ASUS egyik marketin menedzsere.

Nemrégiben a PSG egy francia fogadási oldallal, a PMU-val is partnerséget kötött.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések