Kiábrándító képek az egymillió dolláros Halo-világbajnokságról

Kiábrándító képek az egymillió dolláros Halo-világbajnokságról

Sokan panaszkodtak a helyszín és a körülmények miatt - nem mondhatnánk, hogy ok nélkül.

Az előző hétvégén rendezték a 2017-es Halo-világbajnokságot, ahol - ahogyan arról tegnap már beszámoltunk - az OpTic Gaming szó szerint átgázolt a mezőnyön, így a lineup sorozatban második alkalommal lett a világ legjobbja.

A díjazás nem volt szerény: egymillió dollárt osztottak szét a résztvevő csapatok között. Már csak ezért is lelombozó látni a helyszínen készült képeket, a versenynek otthont adó ESL Ameica Campus ugyanis abszolút méltatlan volt egy világbajnoksághoz.

Az Xboxos YouTuber, Greenskull igyekezett megvédeni a szervezőket: elmondta, hogy a sátorban készült képek meccsek között készültek, illetve hogy ez azok számára volt fenntartva, akik a fő stúdióba már nem fértek be. Utóbbira sem mondanánk azonban azt, hogy világbajnoksághoz méltó: a képek alapján úgy száz néző férhetett be az ötsoros terembe.

De miért pont itt? Ha hihetünk a híreknek, akkor az ESL számára nem tudták biztosítani az eredetileg tervezett helyszínt, így B-tervhez kellett folyamodni - úgy tűnik, ezt sikerült összehozni.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések