Íme egy álomszerű patch note, de mi lenne a tietekben?

Íme egy álomszerű patch note, de mi lenne a tietekben?

Mi lenne, ha te magad írhatnád a következő patch note-ot?

Egy random reddit felhasználó 6 teljes szezon plusz 6 patch után úgy érezte, eljött az ideje, hogy ne a Riot mondja meg, mi lesz a következő update-ben, így megalkotta a saját patch notes-át új játékmódokkal, skinekkel és hőssel! Figyelem, a cikk további része csak egy lángelme (és a mi további gondolataink) szüleménye! Íme a legjobb ötletek:

Új megoldások

"Come at me kid": 1v1 játékmód, amely custom módban, illetve az end game lobby-ból lesz elérhető. Ha ketten vagytok, akkor mehet a 2v2 is.

"Az istenek hívása": Mostantól a Riot személyesen felhív mindenkit 10 másodperccel a lock in előtt, hogy ne felejtsék el véglegesíteni a hősválasztásukat

"A stat nem mond semmit": Mostantól minden játékos hozzáadhat a profiljához háromszor 15 másodpercnyi highlight videót

"Plz, nem tudok adc-zni": Mostantól meccskeresés mindenki kiválaszthat egy pozíciót, amiben tuti nem akar játszani

Új hős

Mafia Braves

Háttértörténet: Graves és Twisted Fate örökbefogadtak egy sötét múltú gyereket, aki felnőve gengszternek állt és különleges alaptámadása van.

  • Passzív: Egyáltalán nem a régi Graves passzív (de)
  • Q: Egyáltalán nem a régi Graves Q (de)

Új hőskinézet

Star Guardian Urgot

Star Guardian Urgot
Forrás: reddit

Hősváltozások

Bard (E): Javítva egy hiba, ahol a knockback hatás következtében Bard isten tudja hol jelenik meg a magical journey végén.

Blitzcrank (R, Passzív): Mostantól, amikor az ulti épp nem töltődik, 2,5 másodpercenként kilő egy villámot egy közelben levő ellenséges hősre, varázssebzést okozva ezzel.

Jarvan (R): Vastagabb lett a fal úgy, hogy pl. Vayne ne tudjon kibukfencezni belőle

Lee Sin (nincs több móka): mostantól a játék érzékeli, ha valaki csukott szemmel játszik Lee Sinnel, ami reportolható ok lesz.

Riven (E, avagy "Gyere vissza az any*d úristenit): a töltési idő fele eltűnik, ha Riven ellenséges hős felé dash-el vagy a képesség használatától számított 1,5 másodpercen belül sebzést okoz

Ryze: újabb rework valamikor úgy, hogy vállalható legyen

Syndra (R, avagy több mint egy gombot kell megnyomnod): mostantól nem minden gömb okoz sebzést az ultinál, hanem azok után a képességek után megy a dmg, amelyek az ultit megelőző 5 másodpercben megsebeztek egy ellenséges hőst.

Yasuo (bugfix): az "ő Yasuojuk erősebb" és a "mi Yasuonk gyengébb" meccskeresési rendszer össze lett olvasztva, ez remélhetőleg egyensúlyt hoz majd a játékba.

Bugfixek

Minden aktuális kliens és ingame bug javítva.

Nektek hogy nézne ki a személyes patch note-otok?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések