Nemsokára jöhet a drágább 'sub' gomb a Twitch-en

Nemsokára jöhet a drágább 'sub' gomb a Twitch-en

Ha az 5 dollár nem elég, akkor jön a 10 és 25 dolláros "sub button".

A legnagyobb gaming streamer platform, a Twitch közvetítéseit két részre lehet osztani. Az egyik oldalon ott vannak a versenyek és a különböző bajnokságok, amik egy-egy alkalommal nagy mennyiségű nézőszámot generálnak, nagyjából úgy, mint egy Monday Night Football az amerikai NBC televízió adón. A másik oldal az egyemberes műsorokat jelenti, ahol a közvetítő élőben adja, hogy mit játszik és persze megpróbál egy szórakoztató műsort készíteni, hogy minél több embert ültessen a képernyők elé. Az ilyen streamerek sokszor abból élnek, hogy a nézők feliratkoznak a csatornájukra és néha egyenesen át is utalnak nekik egy adag pénzt, ez ugye az adományozás, avagy donation.

A Twitch a mostani akciójával ezeket a közvetítőket célozza és persze a hozzájuk tartozó közösségeket akarják egy kicsit aktivizálni. Ebben a pillanatban, ha valaki támogatni akar egy közvetítőt, akkor az 5 dollárért feliratkozhat. A fele a Twitch-hez folyik be, a másik felét a csatorna gazdája kapja meg. A ’sub’-ért cserébe a nézők pedig különleges emote-okat kapnak. Most azonban jön a 10 dolláros és a 25 dolláros sub lehetőség is, így a közvetítő is többet kapjat, de persze a Twitch is lehúzza majd a sarcot, mert a fifty-fifty rendszer nagy valószínűséggel nem fog változni.

De nem csak az ár változik. Jön pár új emote, ami kötődni fog a 10 és 25 dolláros tier-hez, sőt, az olyan jelvények, amihez több sub is kell, az új rendszerben könnyebben elérhetők lesznek majd. Mert egy 25 dolláros pakk többszörösen beleszámít majd.

Persze jó dolog, hogy a streamer több támogatást kap, de ha az ő pénze növekszik, akkor a Twitch is megkapja a magasabb jussot. Kicsit pénzhajhásznak tűnik de logikus és talán szükséges is, hiszen a Youtube egyre több verseny kizárólagos közvetítési jogát vásárolta meg, ami erős érvágás lehet. De szerencsére van egy olyan része az oldal látogatóinak, akikből be lehet hozni a profitlemaradást.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések