Ilyen se volt még, egy koreai politikus BroodWar pályát épített, hogy szavazatokat szerezzen

Ilyen se volt még, egy koreai politikus BroodWar pályát épített, hogy szavazatokat szerezzen

StarCraft pályát épített a koreai politikus, hogy meglökje az elnöki kampányát.

Dél-Koreában a sportminisztériumnak van egy külön ága, ami az elektronikus játékokkal foglalkozik, az országban a StarCraft és League of Legends bajnokságok népszerűbbek, mint a tradicionális sportok és egy-egy profi játékosnak olyan rajongóbázisa van, ami nyugaton csak a rockzenészeknek jár. Sőt, tavaly az állami kongresszus egyik tagja, Jun Byung–hun azt ígérte, ha az SKT megnyeri a döntőt, akkor beöltözik Gragas-nak. És naná, hogy Faker-ék nyertek, Byung pedig beváltotta az ígéretét.

Egy másik politikus most úgy akar szavazatokat szerezni, hogy megpróbál hatni a fiatalabb generációkra a játékokon keresztül. Moon Jae-in, akik idén az elnöki pozícióért száll majd harcba, nemrég készített két pályát a StarCraft: Brood War-hoz. Persze a pályák nagyon kezdetelegesek, a legfontosabb elem, hogy a nevét elrejtette a mineral-ok között. De nem az a fontos, hogy milyen a pálya kidolgozása, a világon először egy elnökjelölt most kampányolt közvetlenül egy játékon keresztül. Ezzel pedig gyakorlatilag elismerte, hogy a játékosok rétege a társadalmon belül egy fontos pont.

Mondjuk az is igaz, hogy Korea az e-sportok terén nagyon megelőzi a világot, minden szempontból, szóval egyelőre nem várható az, hogy a nyugati politikusok is a politikai portfóliójukba emelnék ezt a világot. Pedig vicces lenne, ha Merkel a következő választáson tanácsadónak fogadná mondjuk Lifecoach-ot, Le Pen felépítené az Eiffel tornyot Minecraft-ban vagy Áder János összerakna egy bajusz alakú pályát a CS-be, aminek a Must(c)ache2 nevet adná.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések