Zac megint süvíteni fog, a frissítés már nagyon ráfért.
Az Idézők Szurdokának kedvenc zöld gyurmafigurája végre megkapta azt a figyelmet a Riot-tól, amit már régen megérdemelt volna. Zac még 2013-ban érkezett és nagyjából úgy ahogy van elkezdett uralkodni a dzsungelben. A képességei iszonyatosan erősek voltak és mind a Solo Que-ban, mind pedig az LCS-ben pusztított, csak emlékezzetek rá, hogy Meteos anno miket csinált vele. De hát minden jónak vége szakad egyszer és miután a Reddit-et és a LoL-os fórumokat ellepte a panaszáradat, a Riot a porig nerfelte. Azóta viszont, mivel a többi dzsungel hős is átment pár változáson, Zac megint vissza-vissza került a metába, de azért érezhető volt, hogy egy kicsit le kell porolni az eszköztárát. A legutóbbi frissítéssel pedig meg is kapta a neki kijáró figyelmet. Lássuk, hogy változtattak rajta.
Képességek
Passzív – Cell Divison
Itt semmi nem változott.
Q – Stretching Strike
Ez a képesség talán a legjobb dolog, ami történhetett. A lényeg, ha a Q talál, akkor utána rá is ragad a célpontra, utána a következő automatikus támadás bónusz támadási távolságot kap és akit eltalál azt is megragadja. Majd utána jön az egész poénos része, amint megvan két célpont, akkor egyszerűen fogja és összecsapja őket. Azon kívül, hogy az egész iszonyatosan királyul néz ki, a gank potenciált is erősen megemeli. Egy jó ugrás után, ha el akarna menekülni az ellenfél, akkor össze lehet csapni a saját minionjaival és onnan már kicsit nehezebb dolga lesz.
W – Unstable Matter
Ez is teljesen ugyanaz maradt.
E – Elastic Slingshot
A Q erejét egy kicsit ellensúlyozni kellett, és ezért Zac eddigi legjobb képességén kicsit nerfeltek. A sebzés egy picit csökken, a feldobási idő pedig feleződik. No meg mostantól nem lehet sokáig gondolkodni, mert a Channel idő is csökkent.
R – Let’s Bounce
A másik nagy változás itt érkezik. Mostantól nem az lesz, hogy elkezdd pattogni és mindenkit feldob, akihez hozzáért, hanem ha benyomja az ultit, akkor átváltozik egy gyerekmedencévé. Amíg ebben a formában van minden cc-re immunis, az ellenfelek pedig, akik a körben vannak, egy erős lassítást kapnak. Ezután következik a vicces rész, mert Zac elkezdi felszívni magát. Ha a folyamatot idő előtt befejezi, akkor mindenkit hátraüt, akit elkapott, de ha végig tud menni, akkor ugrik egyet, ha pedig valaki még mindig a körben van, akkor azt magával is viszi, akár a saját csapatának közepébe, vagy egy torony alá.
Build
Zac alapvetően tankos karakter volt és minden bizonnyal ezután is az marad. Ezért a persze az olyan tárgyak kellenek neki, amivel ellenállásokat és életerőt tud magára pakolni. A tárgyak, amiket érdemes építeni rajta a következők:
- Randuin’s Omen
- Dead Man’s Plate
- Cinderhulk
- Abyssal Scepter
- Spirit’s Visage
- Mercury’s Treads
Végső gondolatok
Azt senki nem vitatja, hogy a játék Zac-el eddig is vicces volt, de az értékei miatt nem került a legjobb dzsungel választások közé. A frissítésben viszont most ott van minden, ami kellett. A Q miatt kap még egy cc-t és az ultijának mostantól kicsit erősebb hatása lesz a csapatharcokra. A poén faktor pedig nem veszett el, már most látom magam előtt, hogy milyen jó érzés lesz elkapni és egymáshoz csapni az ellenfeleket. Van egy olyan érzésem ezzel nem leszek egyedül.