A franciák törvényben szabályozzák az e-sportot

A franciák törvényben szabályozzák az e-sportot

Megkötéseket szabtak a profi játékosok szerződéseire.

Nem újdonság, hogy a komolyabb e-sport kultúrával rendelkező országokban igyekeznek minél biztosabb alapokat teremteni az iparágnak és az egész közegnek: hasonlónak lehetünk most szemtanúi Franciaországban, ahol törvényi szabályozás alá került a kompetitív videojáték.

Első körben definiálták, hogy ki számít profi e-sportolónak Franciaországban: az, aki a Digitális Minisztérium által elismert szervezet szárnyai alatt játszik videojátékokkal, ezért pedig fizetést kap.

Szabályozták a szerződéseket is. Az új törvény szerint legalább 12 hónapos, legfeljebb 5 éves megállapodásokat köthetnek a szervezetek és a játékosok. Kikötötték emellett azt is, hogy 12 év alattiak nem indulhatnak pénzdíjas versenyen.

Európában korábban még nem volt példa arra, hogy törvényi szinten is szabályozzák az e-sportot, így nem kizárt, hogy a franciáknak hamarosan követőik is lesznek az ilyen téren fejlesztett országok közül.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések