E-sport versenyek is lesznek a Tottenham új stadionjában

E-sport versenyek is lesznek a Tottenham új stadionjában

A londoni futballcsapat 3 millió fontot kaszálna minden egyes rendezvénnyel.

Jól sikerült a Tottenham Hotspur számára most vasárnap a White Hart Lane búcsúztatója, a londoni futballcsapat ugyanis 2:1-re legyőzte a Manchester Unitedet a Premier League 37. fordulójában, ami egyben utolsó meccsük volt régi stadionjukban - a Lane 118 év után zárta be a kapuit.

A Spurs a következő szezont a Wembley-ben tölti majd, új stadionjuk pedig várhatóan 2018 szeptemberére készül el, több mint 60 ezer férőhellyel. De hogy jön ide az e-sport? Úgy, hogy a Tottenham ilyen rendezvényeket is szeretne majd tartani új otthonában.

A 800 millió fontból épülő új stadionban csúsztatható lesz a pálya, így bármikor eltüntethetik majd azt a nézőtér alá egy koncert vagy másfajta rendezvény esetén. Utóbbiak között pedig a videojátékok is szerepet kapnak majd, amiben egyben új bevételi forrást is lát a Spurs, hiszen eseményenként 3 millió font extra bevételre tehet majd szert a londoni klub.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések