Az imádott és gyűlölt mexikói focióriás is belép az esportba

Az imádott és gyűlölt mexikói focióriás is belép az esportba

Nagy terveket szövöget mexikó legnagyobb labdarúgóklubja, a Club América.

"Ódiame Más", vagyis "Utálj még jobban" - így hangzik a Club América egyik nem hivatalos, szurkolói szlogenje. Nem véletlen, hiszen Mexikó legsikeresebb és legnépszerűbb futballcsapatáról van szó, amit ennek megfelelően rengetegen gyűlölnek is egyben - főleg persze a rivális klubok szurkolói.

Ez a sportegyesület döntött most úgy, hogy belép az esportba: nemrégiben a Twitteren jelezték, hogy "fontos bejelentéssel" készülnek az esport kapcsán.

A tizenkétszeres bajnok futballcsapat - amely egyébként történelme során még sosem esett ki a mexikói első osztályból - egyelőre még nem árulta el, hogy melyik virtuális sportágak iránt érdeklődik. Ám ha az európai sportegyesületek eddigi tevékenységeiből indulunk ki, akkor egyértelműen a FIFA indul a legjobb esélyekkel. Hamarosan minden bizonnyal többet is megtudunk majd!

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések