Az biztos, hogy az ausztrál WCS fordulón nem maradnak majd éhesek a rajongók.
Nem viccelt a Blizzard tavaly, amikor azt mondta, hogy nem engedi el még a StarCraft II-t és még nem jött el az ideje annak, hogy véget vessen az e-sport bajnokságoknak. Pedig minden jel arra mutatott, hogy ez lenne az okos megoldás, hiszen a nézőszámok folyamatosan csökkentek és még a koreai ProLeague is azt mondta, hogy nincs tovább és bezárta a versenyét. De most a World Champion Series új szponzort talált magának, mégpedig nem is akárkit.
Ha egyelőre nem is teljes vehemenciával szállnak harcba, de a Mcdonald's úgy döntött, hogy a két ausztráliai állomáson szponzorként vesznek részt. A cég kitelepíti az éttermeit, jutalmat ajánl fel és persze mindenféle repi anyagot is osztogatni fog. Egyébként nem ez az első, hogy gyorsétterem az e-sport világba kóstol. 2013-ben a Svédországban az étlapra tették a "McNip" szendvicset amivel a Counter-Strike-ot és persze a Ninjas in Pyjamas csapatát, akarták népszerűsíteni. A You Know Media cég vezérigazgatója, Ryan Cunningham a következőket mondta a bejentésről:
"Ez egy egy hatalmas lépés hiszen ezzel a megegyezéssel a helyi közösség és nézősereg jár majd a legjobban, az ilyen partneri kapcsolatok azok, amik a sportágat a következő szintre emelik. Az elismerés mindenképpen a Blizzard-ot illeti meg, hogy felismerte a fontosságát annak, hogy az ilyen összefonódásnak milyen pozitív hatásai lehetnek az e-sport világra."
Külön érdekesség még, hogy június elején a Mcdonald's bejelentette, hogy mostantól nem szponzorálja az olimpiai játékokat és ezzel egy 40-éves szerződést bontott fel. A cég válasza a miért kérdésekre az volt, hogy:
"Más üzleti lehetőségekre akarunk koncentrálni."
Ez lehet azt jelenti majd, hogy a sárga "M" betű mostantól majd a StarCraft és e-sport versenyeken lesz majd ott?