PowerofEvil-nél már meg se lepődünk, ha valami nem szokványosat mutat be egy-egy hősön, ezúttal az egyedi Lux build-jét ecsetelte, hogy miért is jó.
Tristan "PowerofEvil" Schrage már régi szereplője a profi mezőnynek, több helyen is megfordult. Először az UOL színeiben mutatkozott be, legalábbis az LCS színpadán, akikkel anno bejutottak. Később jöhetett az akkor még jó formában lévő Origen, majd a süllyedő hajót elhagyva csatlakozott a Misfits csapatához. Jelenleg a második helyen állnak az A csoportban a Fnatic mögött, négy győzelemmel és két veszteséggel. Ezen a héten egyébként nem lesz LCS, helyette jöhet a Rift Rivals, de ezen a Misfits nem vesz részt.
Zven már 1 éve tartja a farm világrekordot
1 éve már annak, hogy Zven magához ragadta a farmolás világrekordját azután, hogy közel 90 minionnal többet hentelt le egy rövidebb mérkőzésen, mint Rekkles.
Az első és legfontosabb dolog, amit kiemel az a manaprobléma. A szokványos tárgyak mellett (Morellonomicon/Luden's Echo) gyakran találja magát olyan helyzetben, hogy kifogy a manából, ezért nem tud olyan hasznos lenni, főleg egy varázslatokkal operáló Luxszal. Emellett az is egy tényező, hogy ezzel a build-del minden egyes képességet el kell találni, ami legyünk őszinték, még a profiknak se mindig jön össze, hiszen sokkal inkább résen van az ellenfél.
Ha ellövünk egy varázslatot és az ellenfél képes azt kikerülni, főleg a mostani metában (Corki és Lucian megjelentek a középső ösvényen, de ott van LeBlanc is), akkor nagy gondba kerülünk. Először is sok manát pazarolunk el, illetve Luxnak amúgy is elég magas CD-i vannak a képességein, addig meg nem túl sok mindent tudunk tenni, maximum egy-egy pajzsot adni. Ezen felül nem példa nélküli, hogy az ellenfél QSS-sel, vagy Cleanse-zel készül ellenünk, ami a végső képesség eltalálását is megnehezíti.
Az ő tárgyválasztásaival viszont kap egy plusz pajzsot a Seraph's Embrace-nek köszönhetően. A Nashor's Tooth pedig jól kiegészíti Lux passzívját, vagyis egy-egy eltalált képesség után még több sebzést tudunk okozni, de ha mellélőnénk, akkor sem maradunk védtelenek, mert az alaptámadásaink is érnek így már valamit. Összesítve több sebzést okozunk ezekkel a tárgyakkal és a manaproblémáink is megszűnnek, amit PoE a Morellos builddel nem tud megkerülni. Ezek mellé a tárgyak mellé elfér a CDR cipő is, ami egyben azt jelenti, hogy hamarabb lesznek idézői képességeink és úgy összességében több CDR-ünk lesz minden képességünkre.
Természetesen negatív oldala is van, mint minden egyes build-nek. Kevesebb lesz a varázstörésünk, illetve a több CDR-t is kicsit később fogjuk elérni. A Grievous Wounds passzívot elveszítjük, vagyis a gyógyításcsökkentést a Morrello-ból, de PoE szerint ez a legtöbb esetben amúgy is elhanyagolható, hacsak nem egy Vladimir ellen megyünk, ami mostanság nem túl gyakori. Ettől függetlenül hasznos lehet, pontosan ezért a lövészünknek kicsit alkalmazkodnia kell és 800 aranyért nem árt venni egy Executioner's Calling-ot, hogy valami gyógyításcsökkentés azért akadjon a csapatban.
Azt is hozzátette, hogy nem ért egyet azokkal, akik azt mondják, hogy ha Luxal már támadási távolságban vagy, akkor valamit rosszul csinálsz, főleg ha a late game-ről van szó. Szerinte a late game-ben az a dolgunk, hogy a lehető legtöbb sebzést osszuk ki, ha pedig csak kilométerekről lőjük a varázslatainkat, nem használunk ki mindent, főleg nem a passzívunkat, illetve ezzel a build-del az alaptámadásaink amúgy is nagyobbat ütnek. Ezzel már a harc elején le tudjuk sebesíteni a tankjaikat, persze azért arra figyeljünk, hogy minket is védjen valaki, különben azonnal megkapjuk a fókuszt. Arra is oda kell figyelni, hogy ilyen módszerrel a lövészt ne közelítsük meg, mert őt biztosan nem fogjuk megölni ha csak egymással foglalkoznak.
PowerofEvil a Facebook-ján tette közzé ezt a gondolatmenetet, miután kommentelt egy Luxszal kapcsolatos témában a redditen.