Egyszer már elámultunk ennek a srácnak a Karma skinjén, most megint beújított. Ezúttal egy Pulsefire Jhin-nel és Dragon Trainer Heimerdingerrel készült.
Már a legutóbbi alkalommal is tátott szájjal bámultuk Vlad Bacescu, bukaresti alkotóművész kinézetötletét, ami egy Gate Keeper Karma volt, minden egyes apró részletével kidolgozva.
Eszméletlen Karma skint dobott össze egy bukaresti srác!
Emlékeztek még a Gatekeeper Galio-ra? Nos, ennek alapján egy eltökélt rajongó egy nagyon igényes skint dobott össze Karmára, reméljük bekerül a játékba is.
Vlad azóta sem volt rest és aktívan dolgozott az új ötletein. Ezúttal még inkább kitolta a határokat és rögtön kettővel is készült, ezek egyike a Pulsefire Jhin, valószínűleg Caitlyn ihlette, illetve egy Dragon Trainer Heimerdinger. Bár Heimer nem éppen az aktív meta része, még a rework után sem, ami új lendületet szeretett volna adni neki, az biztos, hogy a skin elég látványos.
Jhin-nél minden apró részletre odafigyelt, kezdve az alakváltástól, ami minden eddigi Pulsefire skin-re is jellemző volt, a fegyver is egyre böszmébb, illetve az egész látványvilág úgy ahogy van, nagyon passzol. Ahogy azt már megszokhattuk tőle, nem csak a kinézetet változtatta meg, hanem az effekteket is, hiszen nem sima skin-ről van szól. Nagyon szembetűnő a kék lövedékek után a piros, ami mindig a negyedik lövéseket jelképezi, legyen szó alaptámadásról, vagy az ultijáról.
Nagyon high-tech lett az aknája is amit a földre dob, no meg persze a W is.
A gránát is színváltós lehet, ha az első három pattanással három célpontot is kiszed, negyedik pattanásra már piros lesz.
Sőt mi több, még chroma skinekkel is készült a srác, szóval igazán kitett magáért, már csak azt nem értjük, hogy miért nem dolgozik még a Riot Games-nél mint grafikus.
Az alkotáshoz tartozó összes képet az alábbi linken találjátok.
Nem kis munka lehetett Heimerdinger megalkotása sem. Bár elsőre furcsa lehet, de igazából ha belegondolunk, teljesen beleillik a sárkányos vonal, a tornyok apró sárkányok, a kábító gránátok sárkánytojások, a lövedékek pedig sárkányköpetek különféle színpompában.
Az inaktív tornyokat is nagyon kreatívan oldotta meg az alkotó, ugyanis a kis sárkányok, vagyis tornyok, elalszanak, ha mesterük nincs a közelben, az ultival felerősített torony pedig értelemszerűen egy nagyobbra nőtt sárkány, aki nagyobbakat is lő.
Heimerdinger hatalmas hajában egy cuki kis sárkány is el van rejtve, ő biztosítja a rakétaáradatot a W-ből, csak ezúttal tűzköpetet láthatunk, vagy legalábbis valami hasonlót. Kicsit mágikusabb ez a megoldás, mert nem sima tüzet köp, hanem lilás lövedékeket.
A gránátok, ahogy már mondtuk sárkánytojások, amik csak arra várnak, hogy eldobálják őket és akiket eltalálnak vele, azoknak bizony jaj lesz.
A hőskinézet további képeit és a teljes munkát az alábbi linken találjátok.
Egy-egy jó alkotást még szoktunk látni emberektől, de azt hogy valaki folyamatosan igényes és ilyen minőségi munkát adjon ki a kezéből, pusztán saját kitartása miatt már kicsit ritkább. Reméljük, hogy ezek az ötletek eljutnak a Riot-hoz és megvalósítják őket, jobb esetben pedig alkalmazzák végre Vlad Bacescu-t, mert neki a skin csapatban van a helye!
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!