Jövő héttől kezdve minden hétfő jönnek a dev adások, amiben a Bluehole élőben beszél az újdonságokról.
Az lehet, hogy a PUBG kiadása egy kicsit hátrébb csúszik, hogy a fejlesztők minden kis bugot és programozási hibát kijavítsanak, de a kiadó nem áll le a játék beharangozásával.
NowThis
Kids in wheelchairs can still have awesome Halloween costumes thanks to these guys
A Bluehole tegnap bejelentette, hogy partneri szerződést kötött a Facebookal és azt ígérik, hogy a fejlesztő csapat mostantól minden héten egy élő adásban mondja majd el, hogy milyen változásokat eszközöltek a játékba. Chang Han Kim, a cég alelnöke a következőket mondta a mostani eseményekről:
"Ez az új kezdeményezés nagyszerű lehetőség a fejlesztőinknek, hogy a Facebook hasábjain közelebb kerüljenek a játékosokhoz. Az élő adásaink eddig is nagyon fontosak voltak nekünk és úgy érzem a Facebook-on keresztül még erősebbre tudjuk fonni a kapcsolatunkat a közösségekkel."
Jövő héttől kezdve minden hétfőn érkezik majd egy dev adás, ahol programozók, közösségi menedzserek és tartalom gyártók jelennek majd meg, hogy minden lényeges dolgot elmondjanak a játékról és a várható változásokról. Ha minden jól megy, akkor az új pálya is bekerül nemsokára az adásba. Az együttműködésről Leo Olebe, a Facebook Global Games részlegének vezetője is mondott pár mondatot:
"A Facebook és a Bluehole ugyanúgy gondolkodik a játékos közösségekről és ugyanúgy hisz azok erejében. A PlayerUnknown's Battleground egy tökéletes példa arra, hogy a rajongók mutatnak utat a fejlesztőknek. A játékot legalább olyan érdekes nézni, mint játszani, ha pedig a készítők hetente élőben mesélnek a fejlesztésekről, az csak felgyorsítja a közösség növekedését."