Mégsem kap nerfet Lee Sin és Rek'Sai, elég volt beijeszteni a népet

Mégsem kap nerfet Lee Sin és Rek'Sai, elég volt beijeszteni a népet

Korábban egy teljes körű dzsungeles nerfet tervezett a Riot, amiben több hős is érintett lett volna. Többek közt Lee Sin és Rek'Sai is, de úgy tűnik megesett rajtuk a Riot szíve.

Múlt héten arról szóltak a hírek, hogy több dzsungeles karakter, elsősorban azok, akiket a profik használnak, teljes körű, kisebb nerfeket fognak kapni, ezzel is kicsit felszabadítva pár másik karaktert a színesebb játék érdekében. Ezek között a hősök között találhattuk Lee Sin-t és Rek'Sai-t is. Kettejük közül talán Rek'Sai-t erősebben érintettek volna a nerfek, de úgy tűnik a Riot meggondolta magát.

Kisebb early game nerfeket kapnak a profik által leghasználtabb dzsungelesek

Aioween | 17/07/14 13:56Négy hős dominálja a dzsungelt a profik között az elmúlt egy-két hónapban, főleg az NA LCS-ben, de nagyrészt a többi régióban is. Ez azért is érdekes, mert annyival nem jobbak a többieknél. Miért van akkor az, hogy a 7.12 óta, gyakorlatilag csak ezt a négy választást látjuk az NA LCS-ben?

Szép lassan már nyakunkon a VB, igaz még csak július van, de azt már biztosan lehet tudni, hogy a következő 7.15-ös patch-en fog zajlani a kvalifikáció. Ilyenkor a Riot általában lelassít kicsit a patch-ek terén és a nagyobb változásokat meghagyja a VB utánra érthető módon. Nem jó dolog az utolsó pillanatban felkavarni a vizet. Nem lett volna másképp a dzsungeles nerfeknél sem, amiket a már említett Lee Sin, Rek'sai, Elise és Gragas számára terveztek, utóbbi kettő meg is kapja azokat.

Egy tegnapi bejelentés során azonban ezeket visszavonták Lee és Rek'Sai esetében. Egyébként annyira sok minden nem változott volna, Lee Sin például 3 AD mínuszt kapott volna, hogy lassabban haladjon a meccs elején a dzsungelben, illetve a gankjei is ennyivel lettek volna gyengébbek, ez főleg az első pár percben fontos, amíg sebző tárgyak nélkül rohangál. Rek'Sai-t azonban ennél picit jobban érintették a tervezett nerfek. Nála tovább szerették volna erősíteni az "orgyilkos" aspektusát, annak ellenére, hogy a profik nagy része továbbra is kezdeményező tankként használta, Cinderhulk-kal. A változásoknak hála, további alapsebzést vettek volna el Q-járól, cserébe AD scaling-ért, ez viszont azt jelentette volna, hogy eleinte lassabban halad táborról-táborra és arra kényszeríti a játékost, hogy AD-t is vegyen. Mondanunk sem kell, hogy egy kezdeményező tankon a HP picit hasznosabb, mivel nem sokat érünk, ha azonnal meghalunk egy kezdeményezésnél. 

Szerencsére ezekkel nem kell foglalkozni, mivel visszavonták őket és hogy miért? Érdekes módon, amint megjelentek a nerfek a PBE-n, hirtelen más hősöket is elkezdtek választani az emberek a dzsungelbe, reagálva erre. Ez is azt mutatja, hogy annyira nem voltak sokkal előrébb, mint a többiek és ezek az apró nerfek is inkább arra irányultak volna, hogy egy fokkal kevésbé legyenek preferáltak a többi hőssel szemben. Láthatóan már az ijesztés is elég volt, az emberek máris elkezdtek más hősöket is kivizsgálni. Ilyen szempontból jó a meta, hogy több mindent lehet amúgy játszani, választhatunk tankot, sebző hőst, de akár még orgyilkost is. 

Akik arra számítottak, hogy kicsit gyengülni fognak, azok most picit csalódottak lehetnek, de összességében olyan nagy változást nem okozott volna sem a nerf, sem a mostani helyzet.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések