Mit szólnátok egy Raid játékmódhoz, ahol hatalmas bossokat kellene legyilkolni a pályán?

Mit szólnátok egy Raid játékmódhoz, ahol hatalmas bossokat kellene legyilkolni a pályán?

Egy rajongó kitalált egy új játékmódot, ahol egymás helyett a pályán lévő felerősített dzsungelszörnyek lennének a végső ellenfelek, enyhén szólva is felerősítve.

Az ötlet egyébként zseniális és egyszerű, annak ellenére, hogy ez még nekem sem jutott igazán eszembe. Hasonlót már láthattunk a Harrowing alatt, ahol a végső ellenfél egy hatalmas Teemo volt, akit nem igazán volt könnyű lenyomni.

Valami hasonlóra gondolt egy játékos és levezetve az ötletét, akár még életképes is lehet. Szóval a lényeg, MMORPG-kben már megszokhattuk a Raid-eket, WoW-ban például, ahol a játékból ismert nagy főnököket kell lenyomnunk, legyen az egy Arthas, vagy Kel'Thuzad stb. Ott is ugyanúgy vannak különböző szerepek, vannak a tankok akik magukra vonják a figyelmet agroval, vannak a DPS-ek, akik a sebzést osztják és persze a healerek, akik életben tartják a tankokat, hogy ne haljanak gyors halált frontvonalon.

Ezekből kiindulva szerinte az optimális felállás egy hat játékos felállás lenne, így belefér két tank, két dps, vagy sebző karakter és két healer, vagyis esetünkben support. Raidenként három főnökre gondolt, amiket a dzsungel különböző lakói alkotnák. Lenne egy kisebb, egy közepes és egy nagy végső ellenfél.

A kis ellenfél lehetne a Gromp és a Farkasok.

A Gromp elsősorban közelharci egység lenne, de rendelkezne távolsági poison támadásokkal is, viszont hatalmas HP mennyisége lenne, hogy nehezítse a dolgot. Ezen kívül akár külön képességeket is ki lehetne találni hozzá, hogy érdekesebbé tegyük a dolgot. A farkasok is közelharciak lennének, ők viszont ugye hárman vannak. A két kis farkas stunnal rendelkezne, a nagy pedig területi sebzést okozna. 

Második szinten már a Raptorok és a Krugok várnának minket.

A Raptorok és a távolsági harcra koncentrálnának alapvetően, de elsőre csak egy lenne belőlük. Vigyázni kellene azonban velük, mert ha nem csapjuk le őket időben, lenyomhatnak minket, mivel idővel egyre többen lennének. Utánuk érkeznének a Krugok, akik már ketten jelennének meg velünk szemben. Ha a kisebbet megöljük, ugyanúgy kettészakadna, de ha az utána lévőket is, akkor azok gyógyító módba kapcsolnának, kicsit hasonlatosan Master Yi W-jéhez. Ha a nagy Krug alacsony HP-ra kerülne, az éppen gyógyuló kicsiket meg tudná enni, ezzel HP-t nyerne vissza. Ezt úgy tudjuk megakadályozni, hogy a kicsiket gyógyulás közben lekaszaboljuk. Minden egyes "kajálás" után nem csak a HP-ja nőne a nagy Krugnak, hanem a támadási sebessége és a sebzése is.

Végezetül az utolsó ellenfelek a Blue Golem és a Red Lizard lennének, amiktől a buffokat is kapjuk a játékon belül. 

A Golemnél rögtön két fázis is lenne. Az első fázisban lassabban támadna, viszont elszívná a manát, vagy más erőforrást a célpontjaitól, akiket megtámad. A második fázisban már nem szívna manát, viszont gyorsabban támadna és időközönként ugrálna is, amitől mi a levegőbe repülnénk, esetleg utána stunt is kaphatunk földet érve. 

A Lizard is két fázisú ellenfél lenne. Az első körben a hátából tűzgolyókat lőne ki, amik egy területet céloznak és sebeznének mindenkit, akit eltalálnak. A második fázisban ezeket gyorsabban lőné és még tüzet is okádna ránk, csak hogy nehogy könnyű legyen.

Ami tárgyakat illeti, mindenki két tárggyal kezdene, akármit választhatunk. Minden egyes ellenfél megölése után kapnánk további kettőt, így ha eljutnánk a végére, akkor már erőnk teljében nézhetnénk szembe a Golemmel és a Lizarddal. 

Mindenki kapna egy élesztő trinketet, amivel csapattársainkat egyszer visszahozhatjuk az élők sorába, viszont ezt csak másra tudnánk használni és időbe telne, vagyis addig kiesnénk mi is a harcból. 

Még háttértörténetet is kitalált hozzá, miszerint Lulu és Veigar valamiféle kísérletezésbe kezdtek, de az szörnyen sikerült és emiatt az összes dzsungelszörny hatalmas és erős lett. Azóta is csapatokat keresnek, ezek lennénk mi, akik megtisztítják a dzsungelt, hogy végre helyreálljon a rend az Idézők szurdokában.

Ugyanilyen vonalon lehetne ezt akár tovább színesíteni. Hirtelen a Doom botok jutottak eszembe, egyes hősökből lehetne Raid boss változatokat csinálni, esetleg a karakterek idézet lényei vadulnak meg, azokból is van pár, mint Ivern Daisy-je, Malzahar szörnyei, Zyra növényei, Heimerdinger tornyai, akár még Kindred Farkasa is és még lehetne sorolni. Reméljük ez az ötlet eljut a Riothoz is és bogarat ültet a fülükbe.

Mivel egészítenétek ki ezt a játékmódot?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések