Mesterségekből csinált két új rúnát a Riot

Szinte hétről hétre kapjuk az újabb rúnákat, ezúttal kettőt mutattak be. Egy kissé a mostani masterykre hajaz a két új példány, nézzük is meg őket!

Az eddig bemutatott rúnák inkább új hatásokat és képességeket mutattak be nekünk. A teljes mostani rendszert azért nem szeretné a kukába dobni a Riot, ezért megtartanak belőle pár dolgot.

Wardokat támaszthatunk fel, és porokat is vihetünk magunkkal a pályára az új rúnáknak hála!

Aioween | 17/07/27 14:15A wardokkal és a rálátással kapcsolatos rúnákat mutatott be Riot. Kettő ezek közül elsőre is hasznosnak tűnik, de a harmadiknak az értelmét még nem annyira látjuk. Rendre jönnek szinte minden héten az újabb rúnák, ezúttal leginkább a wardokra és a rálátásra lesznek ezek nagy hatással.

Lényegében a Thunderlord's Decree-t és a Stormraider's Surge-öt frissítették, hogy jobban beilleszkedjenek az új rendszerbe. E két kulcsmesterség mostanság is gyakran használtak számos karakterrel. Thunderlordot szinte az összes orgyilkos karakterre hozhatunk, hogy még egy kis sebzést adjunk magunknak, vagy ha inkább a mozgékonyság fontos, akkor a plusz mozgási sebesség és tenacity miatt a Stomraider a megoldás. Nézzük meg, hogyan is alakulnak át ezek!

Változik a nevük is, az első új rúna a Stormlord's Mandate névre hallgat majd. Ha egy hőst 2 másodpercen belül három különféle támadási metódussal eltalálunk, akkor bónusz mágikus sebzést okozunk neki. A sebzés mértéke a szintünktől és tárgyaktól függ: 40-220 (+25% bónusz AD)(+20% AP), a cooldown pedig 50 mp ezen a rúnán.

Egy ideje már tesztelgették, hogy mivel is lehetne helyettesíteni a mostani Thunderlord's Decree-t és egyelőre úgy tűnik megtalálták a megoldást. A Stormlord's Mandate több sebzéssel rendelkezik, mint elődje, de cserébe nagyobb CD-vel. Ezzel is azt szeretnék sugallni, hogy ez a tipikus all-in karaktereknek lesz a sajátja. A Thunderlord többek közt ezért nehezen kiegyensúlyozható, mivel ott csak a három képesség és/vagy alaptámadás találat van meghatározva. Vannak azonban olyan karakterek, akik ez egy képességgel ki tudják használni lényegében. Ezért döntöttek úgy, hogy egyedi képességek és támadások kellenek majd.

Hogyan is működik az egyedi része?

Minden egyes képesség, vagy alaptámadás egy egyedi támadási formának minősül és ezekből kell hármat összeszednünk. Ez főleg az olyan képességeknél fontos, amik nem csak egy szempillantásig tartanak, mint egy Miss Fortune E, vagy Rumble Q. Hiába tart hosszabb időn keresztül, továbbra is csak egynek fog számítani, valami mással is el kell találni az ellenfelet. Így nem fogja minden szerencsétlen hős ezt használni, hanem tényleg csak azok, akik az all-in "egy rotációból felrobbantalak" típusú karakterek, mint egy Zed, vagy egy Talon.

A második rúna a Spellslinger's Surge. Már az ikon is ismerős lehet a mostani mastery-kből. Az egyedi támadások itt is számítani fognak, hiszen jelen esetben is hármat kell bevinni egy ellenfélnek két másodperc alatt. Ha ez megvan, szinttől függően 30-60% mozgási sebességet kapunk három másodpercre. Emellett a közelharci egységek 75% lassításokkal szembeni ellenállást is kapnak erre az időre. Ami igazán hasznossá teheti ezt a rúnát, az a CD-je, mivel csak 15 mp-ről beszélünk.


Ezt a rúnát is sokat tesztelték, hogy miként is lenne igazán jó helyettesítője a jelenlegi Stormraider's Surge-nek. Nagyon sok játékos szereti azt a jelenlegi plusz mozgási sebességet. Egy gond van vele, nehéz felmérni azt, hogy tudunk-e akkora sebzést okozni, ami a mesterség aktiválásához kell. Ezért éltek itt is az egyedi képességek és támadások számával, mint az előző rúnánál is. Ezzel egy sokkal jobban érthető és kiszámítható hatást értek el a játékon belül. A Spellslinger's Surge lehetővé teszi, hogy egy gyors képességsorozat után biztonságosan ki tudjunk szállni a harcból, ha szeretnénk, vagy akár üldözésre is használható.

Jó látni, hogy bizonyos jól működő részeit azért megtartják a játéknak és nem mindent a nulláról szeretnének felépíteni.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!