Hosszú cikkben foglalkozik az Origo az e-sporttal

Hosszú cikkben foglalkozik az Origo az e-sporttal

Részletes bemutatót kapnak azok, akik még nem ismerik mélységeiben ezt az iparágat.

Egyre többet foglalkoznak a mainstream hazai hírportálok is az e-sporttal és külön pozitívum, hogy szinte kivétel nélkül látja már benne a fantáziát. Most például az Origo írt cikket arról, hogy több dollármilliárdos üzlet is lehet az e-sporton belül. Korábban velünk is készítettek egy két részes interjút, amit ITT és ITT olvashattok el.

A cikkben szó esik a legnépszerűbb játékokról, az ezeken belüli befektetési lehetőségekről, illetve a hagyományos sportoktól átvett franchise rendszerről. Ők is le vannak döbbenve, hogy mekkora pénzek is mozognak az e-sporton belül és hova fejlődhet még ez az egész.

Az esportok dollármilliárdos üzletet jelentenek

Az esportok, vagyis az elektronikus sportok, jelenleg a leggyorsabban növekvő sportágak közé tartoznak a világon. A vita természetesen örök marad abban a tekintetben, hogy ez valóban sport-e, azonban tény, hogy a játékosok hasonló kvalitásokkal rendelkeznek, mint a hagyományos sportok űzői: csapatszellemben dolgoznak, összetartanak, és stratégiai szemléletben terveznek.

A játékok mellett kitértek a közvetítésekre is, szót ejtenek a Twitchről néhány, az e-sportot már kiemelten támogató márkáról is. Sőt, említik azt is, hogy a League of Legends profi bajnokságainak közvetítési jogait felvásárolta az MLB 300 millió dollárért.

A végén pedig az e-sport üzleti világ aktuális forró témája, az Overwatch League is terítékre kerül, hiszen egy hely megvásárlása 20 millió dollárba is kerülhet és a játékosok minimum 50 ezer dollárt fognak keresni. A lényeg, hogy még mindig hatalmas befektetési lehetőség az e-sport, amivel egyre többen élnek.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések