Nemrég kapott Star Guardian skint Ezreal, de hogy kicsit játszhatóbbá is tegyék, megtoldják mindezt egy rég várt buffal is.
Az egyik legrégibbi ADC az utóbbi időben eltűnt a játékból, kompetitív szinten legalábbis biztosan, de solo que-ban is sokkal ritkábban látni. Volt is ennek visszhangja, hiszen sokan szeretik a karaktert, nagyon élvezetes játékot nyújt, ráadásul elég biztonságos is, de a többi lövészhez képest alulmaradt. Ezt orvosolná a Riot tervezett buffjával, amit már ki is lehet próbálni a PBE szervereken.
Megjelent az első videó is az új Star Guardian skinekről!
Délelőtt még csak képeket láthattunk róluk, de most már egy videó is megjelent, hogy a játékon belül miként fognak kinézni.
A nemrég kiadott Star Guardian skin után sokan gondolhatják azt, hogy biztosan a skin miatt kap buffot, hogy az emberek játszani akarjanak vele és persze megvegyék a skint is. Azt azonban ne felejtsük el, hogy tényleg szüksége volt, illetve van valami erősítésre, hogy a játék egyik ikonikus karaktere visszatérjen az Idézők szurdokába. Azért is fura is a helyzete, mert egy olyan metában, ahol nagyjából minden ADC játszható, kb. Ezreal az egyetlen kivétel, ő mostanában kifejezetten rossz, főleg a többiekhez képest.
Emiatt döntött úgy a Riot, hogy valamit kezd Ezreallel és erősíti a játékát. A Q, vagyis a Mystic Shot képességét fogják buffolni, az AD rátát 110%-ról 125%-re növelik. Ez így elsőre nem tűnhet túl soknak, de azért nézzünk a dolgok mögé.
Maximális szinten a Q CD-je 4,5 másodperc, amit még tovább csökkent a CDR. Ezreal buildje az esetek nagy százalékában egy Trinity Force-ot, vagy Iceborn Gauntletet tartalmaz, előbbi 10%, utóbb 20% CDR-t ad, plusz a cipő is általában a CDR cipő, ami további 10%-ot jelent. Ha semmilyen más CDR-je nincsen, akkor 20% esetén 3,6, 30% esetén 3,15 másodpercenként tudja spammelni, ehhez még vegyük hozzá azt is, hogy ha eltaláljuk az ellenfelet, akkor minden CD-nkről, azaz a Q-ról is további 1,5 másodperc jön le. Ha minden Q-val találunk, 20% CDR mellett 2,1, 30% CDR mellett 1,65 másodpercenként tudunk vele lövöldözni, amíg a manánk bírja. Ne felejtsük el azt sem, hogy a Q az on-hit hatásokat is érvényesíti, tehát a Sheen/Trinity Force/Iceborn Gauntlet tárgyakból származó plusz sebzést is megkapja, ami nem kevés. 200 AD-nál és ötös szintű képesség esetén 115-öt sebez alapból, hozzáadódik még 250 az AD-ból, a Trinity force pedig az alap AD 200%-át hozzáadja, 18-as szinten ez 96,6, azaz 193,2-őt. Ha ezt összeadjuk, az armor számítása előtt egy Q 558,2 sebzést okoz. Ha mindig találunk vele ez rengeteg sebzés nagyon kevés idő alatt.
Nem ő az egyetlen aki buffot kap nemsokára. A nemrég reworkölt Urgotot is erősítik. Jó lett a rework, a képességekkel nincs gond, de egy kis szeretetere még szüksége volt a Riot szerint. Az ulti hatóidejét négy másodpercre emelik, illetve a Purge (W) tényleg arra az egy kijelölt célpontra fog fókuszálni, akit eltaláltunk előtte egy Q-val például.
Az itt felsorolt buffokat előreláthatóan a 7.17-es patchben várhatjuk.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!