Ilyen gyengén még egy karakter sem teljesített a kiadását követő pár napban, mint Ornn. Mumus100 is kifejtette véleményét, ő sem volt lenyűgözve.
Elég nagy port kavart Ornn a megjelenésével. Rögtön az első nap Mordekaisert ki is kellett venni a játékból egy kis időre, mivel ha ultijával megölte Ornnt, összeomlott a játék mindenkinek. Azóta eltelt már két nap és befutottak az első statisztikák a hőssel kapcsolatban. Nem valami biztatóak!
Ornn és Morde darabokra törte tegnap a játékot
Ornn megjelenésével Morde egy újabb buggal gazdagodott, ultijával az egész játékot képes volt befagyasztani, szerencsére a hibát már javították.
Többek közt az egyik magyar toposunk, Mumus100 is kifejtette véleményét róla és ő sem lett meggyőzve. Korábban az orosz "LCS"-ben játszott, ahol egy második helyet sikerült megkaparintania a Team Empire színeiben, majd egy ideig a spanyol NeverBack Gaminghez csapódott. Jelenleg nincs csapata, így figyelmét leginkább a streamelés, no meg az új hősök kipróbálása köti le.
Állítása szerint az egész karakter egyszerűen túl lassú, még egy tankhoz képest is, így varázslatait viszonylag könnyű kikerülni. Egyetlen azonnal képessége a Searing Charge (E), amivel előretör, és fizikai sebzést okoz mindenkinek, akin áthalad. Ha találkozik tereptárggyal, akkor egy egész nagy körben feldob mindenkit. Igen ám, de tereptárgy nincs mindig a közelben, a Volcanic Rupture (Q) pedig nagyon lassan hozza elő az oszlopot a skillshot végén, addigra a legtöbb célpont ki tud belőle sétálni, vagy csúszni. Bellows Breath (W) képessége hasonlatos egy Rumble Q-hoz, aminek a végén osztja ki a Brittle jelzőket, amik meghosszabbítják a CC-k időtartamát, de ebből sem lehetetlen kicsúszni, ráadásul cast után már nem tudunk irányt váltani vele, csak egyenesen haladni előre. Az ultijára is várni kell egy keveset, mielőtt a kost vissza tudjuk fejelni egy Zidane mozdulattal. Tehát a teljes képességrepertoárja nagyon támaszkodik az időzítésre és a várakozásra, amire a játék jelenlegi tempója mellett kevésszer van időnk. Kicsit olyan, mintha Internet Explorerrel próbálnánk böngészni. Hiába a fejleszthető tárgyak, azok rendszerint a late game-ben tudnak plusz előnyt adni, mikor már mindenki 5-6 tárggyal rohangál a pályán, addig viszont nem sokat jelent. Legtöbb esetben jobban járunk a sima tárgyakkal.
Mumus100 úgy gondolja, hogy a következő patch-ben, esetleg egy hotfixben valamilyen buff várható rá, mert jelenleg nehezen állja meg a helyét bármilyen matchupban. A carry toposok körbetáncolják, a tank toposok pedig egyszerűen erősebbek nála. Figyelembe véve azt, hogy Ornn nem fog részt venni a VB-n és jelenleg van fontosabb dolga is a Riot-nak a VB kapcsán, egy következő patch-ben kapott buff valószínűbb, mint egy hotfix. Azt azért érdemes megjegyezni, hogy Mumus100 állítása, illetve a saját memóriám szerint is nem nagyon volt olyan hős, aki kiadás napján, vagy másnap ennyire rosszul állt volna a számok alapján. Nem hisztek Mumus100-nak?
Megnéztük a négy legnagyobb szervert a világon. Egyiken sem sikerült még a 34%-os győzemi arányt sem elérnie, ez pedig botrányosan rossz. Összehasonlításképp, az állandóan szidott és a tabella alján kullogó Ryze még a legrosszabb esetben is 39,55%-os győzelmi aránnyal rendelkezik az EUW szerveren, de a legtöbb esetben 40 körül mozog. Általában pont az a gond az új hősökkel, hogy túl erősre sikerednek, emlékezzünk csak vissza Rengarra, aki megjelenését követően az első pár órában már kapta is a hotfixet. Hiába szép és mókás a karakter, ha nem lehet vele nyerni, így hamar el fognak fordulni tőle az emberek, valamilyen megoldást sürgősen találnia kell a Riot-nak.
Ti próbáltátok már? Szerintetek is gyenge?
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!