Ornn új tárgyat, Cassio buffot, Rakan finomhangolást kapott a legújabb PBE patch-ben

Ornn új tárgyat, Cassio buffot, Rakan finomhangolást kapott a legújabb PBE patch-ben

Több hőshöz és egy-két tárgyhoz is hozzányúltak. Kibővül egy új fejlesztéssel Ornn, a Knight's Vow pedig nerfet kap, túl sikeres volt a dzsungelesek között.

Nagyon dolgozik minden apróságon a Riot, hiszen kevesebb, mint egy hónap múlva kezdődik a VB, addigra pontra kell tenni a 7.18-at és időt is kell hagyni arra, hogy a profik is megszokják a változásokat. Nincs tehát sok idejük, a Play-In stage már szeptember 24-én kezdetét veszi és bár technikailag az még nem a csoportkör, de a tét ott sem kicsi. Ez azt jelenti, hogy még nagyjából 2 hete van a Riotnak összerakni a végső patch-et.

Felrázzuk a dzsungel metát, Elise nerfet, Nidalee buffot kap

Aioween | 17/08/30 09:36Jelenleg sajnos kevés igazán erős AP hős van Elise-t leszámítva. Gragas félig-meddig ebbe a kategóriába tartozik, de a Runic Echo után, mindig tankra épít. Réges régen, egy messzi galaxisban élt egy dzsungeles, aki 1 v 9-ezni is tudott akár. Bizony, ő volt Nidalee, aki megfelelő snowball mellett, akár egymaga elvitte a meccset a hátán.

A legújabb PBE frissítés keretein belül három karaktert is frissítenek. Ezek egyike Cassiopeia, akinek a Twin Fang képességét változtatják meg. Eleinte kevesebb alapsebzéssel fog rendelkezni 15/40/65/90/115 helyett 10/30/50/70/90, de hogy ne teljesen nerf legyen, az AP rátát növelik rajta 10%-kal, ami a játék későbbi szakaszában sokat jelenthet. Igaz, azt is hozzá kell tenni, hogy legújabban a Cassio-k némi AP-tól elestek, amióta az Abyssal Mask is helyet kapott a buildjükben, de a plusz 10% mágikus sebzés láthatóan bőven kompenzál érte.

Ornn számára több változás is volt, megjelenése után alig pár nappal kapott egy hotfix buffot, bár a számok azóta sem kecsegtetőek, hiszen egyik nagy régióban sem éri el a 38%-os győzelmi arányt. Ez PBE frissítés sem fog valószínűleg sokat változtatni, de egy valamire jó lesz. Ornn tárgyfejlesztései a 13. szinttől lesznek csak elérhetőek.

Ez elsőre nerfnek tűnhet, de inkább egy visszatartó erő a játékosoknak, hogy ne azonnal fejlesszenek. A plusz statok nagyon jók a tárgyakon, de a late game-ben. Egyébként egyáltalán nem ár/érték arányosak és nem is az a célja, hogy azonnal fejlesztett IE-vel rohangáljanak az ADC-k. Sokkal jobban járnak egy sima tárggyal, a fejlesztéseknek meg az 5-6 tárgyas időszakban van értelmük. Ha már tárgyak, bővül a fejleszthető tárgyak tárháza, mivel mostantól a Zhonya's Hourglass-t is ki tudjuk kupálni, ami cserébe + 30 AP-t és + 15 armort fog adni az eredetihez képest.

A Circlet of the Iron Solari túl erősnek tűnt a támogatók kezében, hiszen amúgy sem egy gyenge tárgy. Az aktív pajzs mértékét 38 + 22/szintről leviszik 35+22/szintre, illetve ha kettő is van ebből a tárgyból akkor mellélőttünk, ha nem időzítünk jól, ugyanis 5 másodpercen belül a két tárgy kiüti egymás pajzsát. Ha valakit már megvédett az Circlet, akkor a következőnek 5 másodpercen belül 0-ra csökkenti a rárakott pajzsot, de csak azon a célponton, aki az előzőt is megkapta. Eddig ez 50%-ös csökkentés volt csak, igaz az utolsó 8 másodpercet vette figyelembe. Ez a csökkentés nem csak az Ornn féle változatra fog vonatkozni, hanem a sima Locket of the Iron Solarira.

Az utolsó hősváltozás egy kis finomhangolás Rakan számára. Xayah hű társa régóta tör borsot az ellenfelei orra alá, hiszen eszméletlen mozgékonysággal és kezdeményezési lehetőséggel rendelkezik, főleg ha egy Xayah van mellette. Xayah-ra sokkal messzebbről rá tud csúszni, onnan pedig Flash + Ulti + W és máris a fél csapat tehetetlen. Az ulti részét érezték ebből a legerősebbnek, ezért ezt egy kicsit megvariálják. Csökkenteni fogják ugyan rajta a CD-t a magasabb szinteken, 120/110/100-ról 120/100/80-ra, de vele együtt csökken majd hatósugara, ami 200-ról 150-re csökken. Így nehezebb lesz eltalálni vele az ellenfeleket, miközben átrohanunk a teljes csapaton és egy 5 v 5 helyzetben nem mindig könnyű átlátni a káoszt.

A Knight's Vow is gyengülni fog, a partner sebzéséből származó gyógyulás mértékét csökkentik, legalábbis eleinte. Eddig kijelölt célpont által a kiosztott sebzés 12%-át gyógyulta vissza a viselője, mondanunk sem kell, hogy ez egy elfeedelt Tristana, Twitch vagy Xayah esetében mit jelentett. Viszont így, hogy a 12%-ról fix 30 lett 250 sebzésenként, megváltozhat a tárgy szerepe. Eddig nem egyszer volt példa arra, hogy a dzsungeles, vagy épp egy tankosabb topos akár már 2. tárgyként ezt választotta, hiszen így is úgy is gyógyult. Így viszont inkább a late game tárgyak közé tolódik, amikor egy mid APC, vagy egy ADC már képes egyszerre 250 sebzést okozni, mivel alatta semmit nem gyógyulunk, a jelenlegi leírás alapján, ugyanis arról semmilyen infó nincs, hogy ez a 250 sebzés mennyi idő alatt kell megtörténjen.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések