Négyszeres sebzés a Cinderhulkon? Egy buggal ez is lehetséges! - videó

Négyszeres sebzés a Cinderhulkon? Egy buggal ez is lehetséges! - videó

A Cinderhulk egy tank tárgy, aminek nincs túl sok sebzése alapból. Egy hibának köszönhetően viszont megnégyszerezhetjük a sebzését és akár tankkal is solozhatjuk a Baront.

Nem várt "buffot" találtak a Cinderhulkon, a dzsungeles tárgyak tank változatán. Alapvetően a sebzése viszonylag alacsony, 10-29 között okoz mágikus sebzést a szintünktől függően, illetve kétszer ennyit a szörnyeknek a dzsungelben.

It's over 9000! Yasuo ennyit is képes sebezni egy bugnak köszönhetően - videó

Yasuot sokan nem szeretik. Egyesek azért, mert a csapattársunk feedel vele, mások azért mert az ellenfél 1 v 9-ezik. Most éppen azért, mert van hogy több ezret is sebez akár.

Egy véletlenszerű vásárlással azonban rájöttek, hogy ezt akár meg is lehet négyszerezni, úgy viszont már eléggé fáj, elvégre 116-ot sebezni hősökbe és ennek a kétszeresét szörnyekbe már nem kevés. Mindezt ráadásul úgy, hogy még nem csináltunk semmit, nem támadtunk és nem használtunk képességet. A hibát valószínűleg egy elrontott vásárlással fedezte fel valaki, elmondjuk, hogy hogyan is működik. Mielőtt ebbe belemerülnénk, annyit szeretnék még megjegyezni, hogy ezt ne használjátok normal meccseken, esetleg rankeden. Technikailag nem minősül csalásnak, ám azt is tudni kell, hogy a Riot nem nézi jó szemmel, ha játékon belüli hibát tudatosan használunk ki, amivel sportszerűtlen előnyre tehetünk szert. Most, hogy ezt tisztáztuk, nézzük hogy működik.

A hiba használatához, hogy először is Smite-tal kell rendelkeznünk, de ez a dzsungeles pozícióban nem jelent gondot. Miután megvettük a Cinderhulkot, vagy azonnal eladjuk, vagy visszacsináljuk a vásárlást az Undo gombbal és valami mást veszünk. Vagy az AP-s tárgyat, esetleg az AD-sat. Ez mondjuk egy Gragas-nál, vagy Lee Sinnél simán elképzelhető, hiszen eleinte az AD például hasznosabb egy Lee-nek, de a lategameben előfordul, hogy ezt lecserélik. Hasonló a helyzet Gragas-nál és az AP dzsungeltárgynál, mivel a későbbiekben, mikor már sok HP-t pakoltunk magunkra, a %-os HP bónusz hasznosabb lehet, és amúgy sem a mi dolgunk a sebzést kiosztani.

A vásárlás visszacsinálása, vagy a tárgy eladása és a következő Cinderhulk között eltelt időnek nagyjából a harmadáig kapjuk meg ezt a "buffot". Ez idő alatt négyszer annyit fog sebezni a Cinderhulk. Ha belegondolunk, az első 10 percben általában már megvan az AP, vagy AD tárgy, mindössze annyi lenne a dolgunk, hogy először Cinderhulkot vegyünk, majd rögtön visszacsináljuk. Ha a 35. percben cseréljük ezeket le, akkor a 25 perc után nagyjából 7-8 percig erősebb lesz az égetés, mint már írtam, nagyjából a négyszerese. Utána ez a hatás elmúlik és a tárgy ismét rendesen viselkedik.

Hogy ennek mi lehet az oka, azt nem tudni, az külön furcsaság, hogy csak bizonyos ideig "romlik" el a tárgy, de kíváncsiságból leteszteltem a gyakorló módban, és egy full tank Maokai-jal könnyedén lesoloztam a Baront, sőt hősöket is könnyen ki lehet csinálni így, csak azzal, hogy mellettük állunk.

Még egyszer kiemelném, ne kockáztassatok ezzel normal game-en, lehet, hogy ezért nem fog bannolni a Riot, de az is lehet, hogy igen. Valószínűleg hamarosan javítani fogják majd a hibát, de mindenesetre érdekes interakció, ahogy az is, hogy ez valakinek feltűnt és később, valószínűleg némi tesztelés után, tudatosan is újra tudta alkotni a hibát.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



Közvetítések