Végre itt a hónapok óta belengetett Xin Zhao rework

Végre itt a hónapok óta belengetett Xin Zhao rework

A Riot célja, hogy több döntési lehetőséget adjon vele a játékosok kezébe.

Már júliusban be lett harangozva, hogy sokak kedvenc lándzsás udvarmestere átalakítást fog kapni hamarosan. A döntés nem meglepő: a mostani, összetettebb képességű hősökhöz képest Xin olyan egyszerű, mint egy faék: hangos Leeroy Jenkins felkiáltással bedive-olsz 3-4-5 ember közé, jobb esetben elultizol, aztán meg reménykedsz, hogy belevágj valakibe 3 AA-t, hogy legalább fel tudd ütni, mielőtt meghalsz. 

Demacia lándzsaforgatója sem marad ki a Riot törődéséből

Megannyi demaciai hős után úgy néz ki Xin Zhao is kap egy mini-rework-öt.

Xin Season 1 óta benne van a játékban, de komolyabb átalakítást soha nem kapott, a legdurvább az volt, amikor még tavaly, a 6.3-as patch-ben a W-jét kicsit átgyurmázták. Profi szinten se egy túl népszerű hős: tavasszal, a top bajnokságokban mindössze egyetlen egyszer láthattuk, akkor is egy végül elbukott Challenger Series meccsen.

A Riot elsődleges célja a frissítéssel tehát az, hogy több döntési lehetőséget adjon a játékosok kezébe, magyarul sokkal inkább ránk bízza majd egy-egy mérkőzés kimenetelét, ami így nyilván nagyobb kihívás is lesz, ha nyerni akarunk. 

Új képesség, átalakított ulti, több esély csapatharcban

Xin csak akkor tudott eddig igazán hatékony lenni csapatharcok során, ha az ellenfélnél nem volt meg a kellő cc vagy peel ahhoz, hogy lassítsa, lekösse, visszafogja a lándzsást. A mostani változásokkal ez is változik, a Riot tervezi szerint így mostantól nem csak a játék korai szakaszában, hanem a teamfight-ok alatt is jobb lesz vele játszani. Ezek után, nézzük is meg, mi változik.

Új passzív - Determination

A W (Battlecry) passzívja (azaz, hogy minden harmadik alaptámadás bónusz varázssebzést okoz és gyógyítja Xint) lesz az új alap passzívja. Ez azt jelenti, hogy a mostani, 15%-os Armor reduction megszűnik.

Új W - Wind Becomes Lightning

Ez egy kétrészes, aoe támadás. Az első felében Xin maga előtt egy tölcsér alakban sebez a lándzsájával, míg a második részben nagyobbat fog sebezni és lassítja majd a célpontokat másfél másodpercig.

Módosított E 

A mostani Battlecry-ból kapott támadási sebesség bónusz átkerül az E képességre.

Módosított R (Crescent Guard)

Xin ultijának a lényege megmaradt: egy körben hátralöki az ellenfeleket és sebez. A hátralökésben nincs benne az az utolsó célpont, akire rárohant vagy megtámadott. Az újdonság most jön: Az ulti aktiválása után 3 másodpercig Xin egy "biztonsági zónát" létesít maga körül, a zónán kívül tartózkodó ellenfelek pedig nem tudják megsebezni. A 3 másodperc ráadásul tovább nő, ha Xin megsebez közben ellenfeleket.

A cél az volt, hogy ulti után legyen egy kis ideje Xinnek megvívni a saját 1v1-ét anélkül, hogy külső tényezők zavarnák. De inkább olyan lesz, mint egy Yasuo windwall, csak körbe a hős körül, hosszú másodpercekig. Fontos, hogy csak sebzésre lesz immúnis, CC-re nem. 

A változtatásokkal persze jön egy csomó új animáció, hangeffekt, vizuális effekt, ikon stb. Nem lesz akkora mértékű hype, mint az új WW-nél, de ha már amúgy is átalakítják a hőst, legalább egy kis ráncfelvarrást kap máshol is.

A napokban várhatóan már fent lesz PBE-n is, szóval lehet majd tesztelni ezerrel.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!