Mini-14, ködös időjárás és megoldás a BP farmoló botokra.
Mától elérhető a frissítés a teszt szervereken, de csütörtökig biztosan ott is marad a frissítés, ha nincs sok javítani való akkor még aznap az éles szerverre is kikerül a vadiúj patch, ami megint nagyon jóra sikerült.
Mászás/Ugrás
Sokan vártuk ezt a funkciót, hogy bekerüljön, de sajnos csalódnunk kellet, hiszen se ebben se a következő frissítésben nem lesz benne, talán november elején elkezdhetjük a tesztelését. Az a probléma az egésszel, hogy túl sok terep tárgy található meg Erangel szigetén, ezért nagyon bonyolult az algoritmus, amit használnak.
AFK botok
Bekerül a játékba pár változtatás az afk farmolók kiszórására
Kliens optimalizáció
- Optimalizált árnyékok
- Javított teljesítmény a gyengébb gépeken a házak optimalizálásával
- Optimalizált kliens és szerver teljesitmény, ha sok jármű van körülötted
- Optimalizált felhasználói felület
Világ
- Bekerült a ködös időjárás. Rossz látási viszonyok, viszont kevés alkalommal fog előfordulni. Kivéve a teszt szervereken ott elég sűrűn lesz, hogy le lehessen tesztelni. Ezek mellett állítólag nagyon komoly hang hatások vannak a ködös időjárás alatt és szinte Silent Hill-i magasságokba emeli a játékot, igazi Halloween map!
- Javítottak az ég részletességén az eddig is megtalálható időjárás típusokban
- Bekerült egy új város Stalbertől keletre, Kameshki néven
- Stalber és környéke új épületeket kapott kicsit sűrűbben mint eddig
Felhasználói felület
- Mostantól cserélhető a célkereszt színe(végre)
- Double tap technika a dőlésnél
- Bekerült egy új opció, amivel javítani tudunk a vizuális effekteken, amikor át váltunk szabad nézetből normál nézetre
- Új billentyű bindek az elfogyasztható dolgoknak
- Mostantól a csapattárs neve mellett megjelenik az is, hogy éppen milyen testhelyzetben van( guggolás, fekvés)
- Új billentyű bind, amivel be tudod jelölni a saját helyed(Insert)
- Új billentyű bind arra, hogy a karakterre igazítsa a minimapot
- A “–“ billentyűvel gyógyíthatunk magunkon ebben a sorrendben: med kit, first aid kit, bandage
- A görgő lenyomásával reseteli, azaz 100 méterre rakhatjuk a zeroingot( ez is nagyon kellett)
- Jobb helyre került a report ablak
- Kikapcsolható a 3D-ben le renderelt karakter az inventoryban
Új tárgy
- Mini-14 egy könnyű 5.56-os lőszert használó fél automata mesterlövész puska, amire sniper kiegészítők rakhatók(tár és markolat). Kevesebb sebzéssel rendelkezik mint a hasonló fegyverek( SKS, Mk-14), de ezt kompenzálja az alacsony bullett drop és magas torkolati sebesség. Mint a bejelentő cikkemben gondoltam tényleg az egész pályán megtalálható fegyver lett.
Játékmenet
- Az árnyékok mostantól minden beállításon ugyanúgy töltenek be az előny szerzések elkerülése végett.
- Azon karakterek, akiket a víz alatt ütnek ki, most már nem élnek varászlatos módon levegő nélkül 5 percig, hanem több sebzést szenvednek el és megjelenik a levegő csík is
- Balance-olták a fegyvereket, 35%-al gyorsabban tölt be a nyílpuska, kikerült a Tommy Gun a dropokból, mostantól mindenhol megtalálható a pályán és több kiegészítő rakható rá, mint például az SMG tár, vertical foregrip és SMG silencer.
- A vízszintes visszarúgás mostantól máshogy működik, így pontosabban lehet lőni a nagy vízszintes szórással rendelkező fegyverekkel
- Kibiztosítás előtt elrakhatóak lesznek a gránátok például az “x” gombbal
- A fegyverek eldobás után is abban a módban maradnak amiben hagytuk őket(VÉGRE)
- Módosítottak a motorok ütközés előforduló sérülésein
Műveletek
- Minden fegyvernél változott a visszarúgás animációja
- Javítottak és balance-oltak a gránátok eldobásán
o A villanógránát robbanási idejét 2.5 másodpercre csökkentették
o Erősebb és messzebbre hat a gránát robbanáskor
o Javítottak a gránátok eldobásán, de csökkentették az animáció látótávolságát
o Most már manuálisan kell kihúzni a gránátot (R betű segítségével)
o Változtathatunk az alapértelmezett eldobás vagy gurítás gombokon
o A karakter sebessége mostantól bele számit a dobásba
- Javítottak a “kukucskáláson” mostantól kevesebb jelenik meg a testedből ha balra dőlsz
- A sprintelés mostantól nem akadályozza meg a erőnlét csík feltöltését (ez mondjuk pont jó volt eddig...)
- Az újratöltés megszakítása nélkül válthatunk pozíciót (fekvésből guggolás)
Hangok
- Új hangok az elfogyasztható eszközök használatakor
- Javítottak a töltés és ablak törés hangjának távolságán
- Bekerült egy új hang a járművek vagy karakterek ütközésekor
- Új hang a gránát biztosító gyűrűjének kihúzásakor
Bug Fixek
- Többé nem merülnek el a pálya alá az át bugolt/glitchelt karakterek
- Javítottak egy olyan bugot, hogy a FOV nem volt a beállításokhoz igazítva a járművekben first person módban
- Kijavíttották a kifagyás bugot amikor a beállítások control menüjében állítottatok valamit
- Javítottak pár kiegészítő leírásán, hogy pontosabb képet adjon
- Fixálva lettek a viccesebbnél viccesebb animációs bugok egy karakter vissza csatlakozása után
- Jó pár spectator bug javításra került
- Fixálva lett a játék elején 0-val megjelenő levegő csík
- Mostantól abbahagyja a karakter a töltést ha közben jobb klikkel lootolunk
- Kijavították azt a bugot, hogy az autó dudája akkor is megy amikor mi már nem ülünk az autóban
- Mostantól nem lehet ugyanarra a gombra több dolgot is bindelni
- Kijavították azt a grafikai bugot amikor az inventoryban a fegyver tára bugosan jelent meg a fegyver képénél
Egyebek
- Átgondolták a BP osztást az afk farmolók megakadályozása miatt
- Bekerült a First person ranglista
- Az nVidia Shadowplay már működik Windows 7 és 8-on is