Itt a vb patch, 19 hősön alakított a Riot!

Itt a vb patch, 19 hősön alakított a Riot!

Tucatnyi hőst alakítanak, és még azt mondták, hogy a nagyobb dolgokkal várnak. Ez így is horribilis mennyiségű változtatás.

Itt a 7.18-as patch, ez lesz az a frissítés, amin a világbajnokság meccseit is játsszák majd, így nagyjából két hete van a csapatoknak (aki nem a Play-In Stage-ben játszik, annak több), hogy átnézzenek, megtanuljanak és begyakoroljanak minden változást. Mert hogy abból akadt bőven, nem kevesebb, mint 19 hőst és még néhány tárgyat alakítottak át kisebb-nagyobb mértékben ezzel a frissítéssel. Nem is húzzuk tovább a szót, amúgy is hosszú lesz, íme a változások!

Hősök

Azir

Régóta várjuk a normális Azir rework-öt, ez még nem az. Az ultija kap egy kis szteroidot, de nem az első körben. A változás a 11. szinten egy pici, de 16-nál olyat üt, mint egy busz.

R - Emberor's Divide
Alap sebzés: 150/225/300 =>150/250/450

Cassiopeia

Úgy néz ki, hogy a hölgyemény alapsebzése a Twin Fang-gel túl magas, defenzívebb AP tárgyakkal is magas DPS-t tol. Mostantól több figyelmet kell fordítania az offenzív tárgyakra.

E - Twin Fang
Bónusz sebzés a megmérgezett ellenfelekre: 15/40/65/90/115 => 10/30/50/70/90
Bónusz AP arány a megmérgezett ellenfelekre: 0,4 AP => 0,5 AP

Elise

A helyzet a pókasszony esetében hasonló Cassiohoz. A Volatile Spiderling alapból túl erős, ezért az alapsebzését le, viszont az AP arányát feltornásszák. Ezen kívül, a játék végén a Rappelnek túl rövid a CD-je, ide jön egy sima nerf.

W - Volatile Spiderling
Alap sebzés: 60/110/160/210/260 => 55/95/135/175/215
AP arány: 0,8 AP => 0,95 AP

E - Rappel
CD: 26/23/20/17/14 => 26/24/22/20/18

Fiora

A Bramble Vest gyakorlatilag kicsinálta a karaktert, szóval most mindent visszaraknak a 7.14-es pontra, ahogy azt megírtuk. Fiora mainek, gyülekezzetek, megint eljött a ti időtök!

Passzív - Duleist's Dance
Bónusz mozgási sebesség 15/25/35/45% => 20/30/40/50%

R - Grand Challenge
Visszakerült: Fiora megint megkapja a passzív mozgási sebességet, ha eltolja az ultit és benne marad az ulti körében.

Gnar

Kap egy kicsi nerfet az alap életerejére. Így talán a többi tanknak több esélye lesz ellene. Mondjuk az a 30 HP nem oszt nem szoroz, max a játék elején.

Alap stat
Alap életerő: 540 => 510

Gragas

Jön egy apró nerf az alap armorra, de az fontosabb, hogy a Body Slam hitbox zsugorodik. Végre, hála a jó istennek, okozott pár meglepetést vele.

Alap stat
Alap armor: 29,05 => 26.05

E - Body Slam
Ütközési terület 210 => 180
Hitbox 60 => 40

Ivern

A fapásztor pajzsa az elején nevetségesen beteg volt. Aztán sikerült porig nerfelni, most visszaadnak kicsit. Mondjuk Xerxe kezében még így is jól működött az H2K ellen, csak hát na, Ivern egyáltalán nem meta most.

E - Triggerseed
Alap robbanási sebzés: 50/70/90/110/130 => 60/80/10/120/140
Robbanási AP arány: 0,7 AP => 0,8 AP

Jarvan IV

Úgy néz ki, hogy Demacia trónörököse mostanában túl nagy veszélyt jelent a hátul álló békés lövészekre, szóval most kap egy kis nerfet a tankosságára.

W - Golden Aegis
Alap pajzs: 65/90/115/140/165 => 60/85110/135/160
Bónusz pajzs ellenfelenként: 2/2.5/3/3.5/4% Jarvan max életéhez képest 2/2.25/2.5/2.75/3% Jarvan max életéhez képest

Kalista

Ennél a változásnál érződik a legjobban, hogy a profik miatt hozták be. Kalista nem túl megszokott ADC Solo Que-ban, de a profi meccseken elég népszerű most. Ezután valószínűleg kevésbé lesz az. A sebzés marad, de az ultiját ritkábban tudja használni, ami ugye jó esetben csapatharcokat dönthet el, vagy épp életet menthet.

R- Fate's Call
CD: 120/90/60 másodperc  150/120/90 másodperc

Lee Sin

A vak szerzetest ritkán lehetett látni a dzsungelben az őt ért nerfek miatt, ez most egy kis balansz neki. Plusz pajzs, de csak az első szinteken, hogy hatékonyabb legyen a játék korai szakaszában. Kíváncsiak vagyunk, hogy ez elég-e ahhoz, hogy a profik visszahozzák.

W - Safeguard
Alap pajzs: 40/100/160/220/280  55/110/165/220/275

Lucian

Kicsit sok volt az ide-oda csúszkálás, a korai szinteken jelentős nerfet kap a képesség.

E - Relentless Pursuit
CD: 18/17/16/15/14 másodperc  22/20/18/16/14 másodperc

Nautilus

Ezzel a buffal simán visszatérhet a Top Naut uralma, a legnagyobb baj az volt vele, hogy túlságosan mana éhessé tették. Most, hogy olcsóbb a Q, egyébként dzsungelben is simán el lehet képzelni, a vasmacskával elég gyorsan tud mozogni és elég gyorsan tud takarítani is.

Q - Dredge Line
Mana költség: 60/70/80/90/100 mana  60 mana minden szinten
Új passzív: Ha a horgony falba vagy földbe akad, akkor a mana fele visszajön.

Nidalee

Azzal, hogy kicsit feljebb nyomják a gyógyítási arányt, a karakter jó kis segítséget kap a dzsungelhez. Bluerzor, figyelsz? :)

E - Primal Surge 
Minimum AP arány: 0.275 AP  0.325 AP
Maxmum AP arány:0.55 AP  0.65 AP

Ornn

No, ha nem sikerült elsőre egy életképes hőst kiadni, akkor majd sikerül negyedjére. Kedvenc kovácsunk szinte mindenhol változik, két fixet kapott csak azóta, hogy bekerült. Most megint jönnek a változások.

Passzív - Living forge

Új passzív: A Masterwork fejlesztések csak 13. szint után elérhetőek mostantól.
Új Masterwork: Zhonya's Paradox -> A Zhonya's Hourglass mostantól tovább fejleszthető

Teljes költség: 3900 gold
AP: 100 (+30)
Armor: 60 (+15)

R - Call of the Forge God
Maximum sebesség Ornn felé: 1050  1200
Ezeken kívül minden, a 7.17-es patch után kijött hotfix is megmarad.

Rakan

A hős szerelmespár férfija túl gyorsan szaladgált az ellenfelek között. Most kicsit lelassítják, hogy ne ugráljon annyit.

W - Grand Entrance
Csúszási sebesség: 1800 + 100% mozgási sebesség  2050 + 30% mozgási sebesség

R - The Quickness
Ütközési terület: 200  150
CD: 120/110/100 másodperc  120/100/80 másodperc

Rengar

Semmi különös, egy nagyon apró alap armor változás, talán egy kicsit könnyebb az első kör a vadállatok között.

Alap stat
Alap armor: 22  25

Ryze

Valahogy ez a karakter igazán soha nem találja a helyét, most a Rune Prison kap egy durva buffot. De mikor jön már a teljes rework?

W - Rune Prison
AP arány: 0.2 AP  0.6 AP

Tristana

Ez megint egy olyan változás, aminél érződik, hogy a profiknak csinálták. A felrakott bomba mostantól gyengül.

E - Explosive Charge
Robbanási arány: 0.5/0.65/0.8/0.95/1.1 bónusz AD 0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 bónusz AD
Robbanási arány 4 stack esetén: 1.1/1.43/1.76/2.09/2.42 bónusz AD 1.1/1.32/1.54/1.76/1.98 bónusz AD

Rumble

Gyakorlatilag semmit nem csináltak vele, csak kap egy indikátort, ami azt mondja majd: "Figyelj ecsém, mert mindjárt begőzölök".

Passzív - Junkyard Titan
A Heat bar 80-as érték fölött narancs színűre vált.

Tárgyak

Enchantment: Cinderhulk

Kicsit sok volt benne a nafta.
Életerő: 325  300

Spellthief's Edge

A tárgy mindhárom szintje változik picit, az elején egyértelműen buff, aztán pedig alaptárgy változás.

Edge
Tribute passzív: Egy minion leszedése után már csak 6 másodperc kell, mielőtt újra elkezd Tribute stack-et generálni a tárgy.

Frostfang
Új képesség: 10% CDR

Frost Queen's Claim
Új alaptárgyak: Frostfang + Fiendish Codex + 450 gold  Frostfang + Blasting Wand + 500 gold, az alap ár maradt

Gargoyle Stoneplate

Egy kis bónusz HP innen eltűnik, aztán ott megjelenik, aztán elveszítik, majd megtalálják és végül eladják Timbuktuba tevének.
Aktív: Bónusz életerőt ad az alap és a már meglévő bónusz HP 40%-val  (vagy 100%-val) egyenlő arányban  Alap életerőt ad az alap HP 40%-ával (vagy 100%-ával) egyenlő arányban és bónusz életerőt ad a bónusz HP 40%-ával (vagy 100%-ával) egyenlő arányban.

Knight's Vow

Ez megint egy egyszerűen érthető változás. Mivel csökken rajta a HP, ezért csökken az ára is.

Teljes ár : 2300 gold  2200 gold
Összeállítási ár: 700 gold  600 gold
HP: 350  250

Ennyi lett volna, délután már lehet is csapatni!

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Képek és Cover: www.leagueoflegends.com

Kövess Minket!



Közvetítések