Még mindig túl erős Janna; két nap alatt a második hotfixet kapta

Még mindig túl erős Janna; két nap alatt a második hotfixet kapta

Kevésnek bizonyult az első hotfix Jannára, ezért még egyet kapott, amivel tovább gyengítik. Emellett Karma és Ornn buffokat kapott PBE-re, illetve minimálisan Graves is.

Janna. Az a karakter, aki számtalan alkalommal tagadott már meg másoktól egy biztos gyilkosságot, vagy a pajzsával, esetleg az ultijával, netán egy jól időzített Redemption-nel. Sokan panaszkodtak, hogy túl erős, illetve egysíkú, már-már unalmas karakter, hiszen csak annyi a dolgunk vele, hogy megnyomjuk az E betűt. Egy idő után a Riot is hallgatott a panaszokra, ezért a 7.19-es patch során egy kisebb reworköt kapott, ám túl erősnek bizonyult, ezért másnap már egy hotfix várt rá. Azóta sem telt el sok idő, de máris itt van rá a következő hotfix is!

Kevesebb mint egy nap után, máris hotfixet kapott Janna

Aioween | 17/09/28 10:12 Tegnap kijött a 7.19 igencsak vaskos patch-e, melyben számos változás várt Jannára is. Bár a pajzsát nerfelték, mindenhol máshol erősítették őt. Soknak bizonyult a kompenzáció, így visszavettek pár dologból. A 7.19-es patch megjelenésével sok minden változott a Janna mainek számára. Egyrészt átvariálták Janna erőviszonyait, illetve az Ardent Censer is változásokon esett át.

A legújabb dolog, amit kapott, az a passzívja (Tailwind), ami a bónusz mozgási sebesség 35%-át mágikus sebzéssé alakította, és minden alaptámadásba beleépítette. Ez lényegében annyit tett, hogy már az első szinten plusz 10 mágikus sebzéssel rendelkezett a pajzs nélkül. Így az első egy-két szinten képes volt arra, hogy a pajzsot magára rakva akár az ellenfél lövészével is leálljon cserélni 1-2 támadás erejéig, mert ő jött ki belőle jobban. Ezt soknak érezte a Riot, ezért mostantól a fix 35% helyett 15/25/35%-ot kapunk csak, a váltások pedig az 1/7/13-as szinteknél lesznek.

Nem maradt érintetlen a pajzsa sem (Eye of the Storm), ami eddig is a legtöbb problémát okozta. Két szempontból is gyengítették, egyrészt a pajzs mennyiségét csökkentették 80/120/160/200/240-ről 70/105/140/175/210-re, így ezt inkább a mid game-től fogjuk igazán megérezni, de az a mínusz 10 pajzs az első pár szinten is fontos lehet. Eredetileg a kapott bónusz sebzést is mérsékelték, ezt is inkább a későbbi szinteken éreztük volna, hiszen 10/17.5/25/32.5/40 helyett 9/13/18/21/25-re állították, de végül ezt a nerfet visszavonták (-ahogy MapleNectar is mondta-).

Az itt felsorolt újítások hotfix formájában érkeztek, vagyis már az éles szervereken is így működik Janna!

Karmának az ulti visszatöltése változik a passzívnak hála (Gathering Fire), ugyanis gyakrabban lesz elérhető a Mantra, ha aktívan foglalkozik ellenfeleivel. Míg eddig 2/2.5/3 másodpercet (1/1.25/1.5 mp-et alaptámadásonként) csökkent az ulti CD-je, ha eltaláltunk valakit egy képességünkkel, mostantól ez megemelkedik 2/3/4 másodpercre (1/1.5/2 mp-re alaptámadásonként).


A szurdok kovácsa már alakul, de még mindig nem az igazi. Az élő szervereken W-je (Bellows Breath) jelenleg 15/17.5/20/22.5/25%-ot sebez az ellenfél aktuális HP-ja alapján, viszont ezt most megváltoztatják PBE-n 12/14/16/18/20%-ra az ellenfél maximális HP-ja alapján, ami egyáltalán nem mindegy, főleg egy tanknál.

Végezetül Gravesnél történt a legkisebb változás, 1.3352-ről 1.6-ra növelték a gyógyulását másodpercenként.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!



Kövess Minket!



Közvetítések