Nem is gondolnánk, hogy a többi szolgáltató csak kilométerekről követi a 2 legnagyobb gaming oldal sikerét.
Melyik szolgáltatásnak van több nézője, Netflix vagy Twitch? Az adatokból kiderült, hogy az utóbbinak. Egy új jelentés szerint, az emberek többet néznek játékokról videókat, mint a HBO, Netflix, ESPN és a Hulu-t együttesen.
A SuperData legfrissebb tanulmánya szerint a videojátékokról gyártott tartalom - Twitch livestream, végigjátszások, versenyek -, nagyságrendileg 666 millió nézőt fog a képernyők elé ültetni 2017-ben. Megközelítőleg a Youtube-ot 563 millióan, míg a Twitchet 212 millióan követik figyelemmel.
Nem csak a tavalyi kimutatásokkal vannak összhangban a mostani adatok, de idén az is látható, hogy a videojáték tartalom folyamatosan növekszik. 2016 év végére nagyjából 185 millióan nézték a gaming adásokat, mialatt a Youtubera 517 millióan kattintottak ugyanebből a célból. Összehasonlításképpen az HBO 130 millió feliratkozónál járt a múlt évben, a Netflix pedig a 93 milliót lépte túl. A videojátékos közönség egyértelműen nyeri a versenyt és magamögött hagyja a vetélytársakat, ráadásul a statisztikák szerint ez még csak a kezdtet.
Ne felejtsük el, rengeteg pénz is van a videojáték iparban. Az iparág ebben az évben a 3.2 milliárd dolláros értékhatárt is átlépi, melynek 56 százalékát megdöbbentő módon a Twitch adja. Az sem elhanyagolható tényező, hogy a világ különböző pontjaira is képes eljutni a gaming tartalom, és könnyen hozzáférhető bárki számára. A nézők nagyjából fele (46%) nők, akiknek az átlagéletkoruk 33 év és megközelítőleg 58 ezer dollárt keresnek évente. Nekik is az 52 százalékuk Észak-Amerikában él, ami azt sugallja, hogy az USA és Kanada főszereplője a gaming tartalom gyártóinak sikerében.
Tisztán látszik, hogy a videojátékokkal kapcsolatos anyagok a középkorú nők és férfiak körében a legelterjedtebb, beleértve azokat is, kik nem rendelkeznek elég idővel a munka után, hogy leüljenek és játszanak. Egyelőre még nem tisztázódott, csatlakozik e újabb vetélytárs a livestream és a gaming piachoz, illetve beszállnak e a Twitch és a Youtube versenyébe. Valószínüleg igen, mivel vannak még sikeres cégek, és az ő követőbázisuk is növekszik, ahogy elérjük lassan 2018-at.