Tovább fejlődik  a Twitch - tervek és elképzelések a 2017-es TwitchConról

Tovább fejlődik a Twitch - tervek és elképzelések a 2017-es TwitchConról

A rendezvény jelmondata: "A mi színpadunk, a te sztorid".

Most hétvégén lezajlott a Twitch streaming platform által szervezett TwitchCon 2017, melynek pénteki napja megadta az egész alaphangulatát. A szolgáltató vezérigazgatója, Emmett Shear bejelentett néhány mérföldkövet illetve a következő hónapokra vonatkozó terveket is megosztotta.  Az egyik legjelentősebb statisztika, amit megmutattak, hogy a vállalat megduplázta az évről évre szóló bevétel megosztását a tartalomgyártók számára, ez pedig 71 százalékos emelkedést jelent átlagosan a partnereknek. A Twitch klipek átlépték az 1 milliárd megtekintést és a befogadó program (Affiliate Program) segítségével újabb 110.000 csatorna előtt nyílt meg a lehetőség a pénzszerzésre.

Egy másik fontos tényező, mióta az Amazon birtokába került az oldal – leginkább a Twitch Prime szolgáltatás miatt, ahol az Amazon Prime feliratkozás mellé minden hónapban jár egy ingyenes előfizetés is – 50 százalékkal nőtt a csatorna előfizetők száma. A beszámoló szerint, ez minden 4. másodpercben egy új subscribert jelent.

A fórumon elhangzott még számos kulcsfontosságú fejlesztés, amivel a streamerek és a nézők a következő időszakban találkozhatnak majd.

  • Stream summary: releváns statisztikák a nézők körében, chat aktivitás, követések, legjobb klippek, és tájékoztatás arról, hogy a legutolsó adás miként befolyásolta a csatorna befogadó program (Affiliate) vagy partnerré (Twitch Partner) válás irányába tett lépéseit.
  • Achievements: Az egyes követelmények szintjét mutatja, hogy miként vállhat Affiliate vagy Twitch Partnerré egy felhasználói fiók. Emellett a készítőket megtanítja, hogyan gyártsanak tartalmat.
  • Raids: Lehetővé teszi a streamerek számára, hogy egyik csatornáról a másikra vezényeljék a nézőiket. Ez magában foglalja a nyomkövetést és a javított moderációs funkciókat is.
  • Rituals: Megkönnyíti az alkotók számára a csatorna legemlékezetesebb momentumainak a megünneplését, összehozza a közösséget és köszönti a legújabb látogatókat is.
  • Premieres: Lehetővé teszi az a tartalomgyártóknak, hogy elősegítsék az újonnan feltöltött videók promócióját élő előnézeti események létrehozásával, hasonlóan a TV-show bemutatkozásához. Az alkotók a közösségükön keresztül figyelemmel kísérhetik az adásokat, a megjegyzéseket, vagy csak élvezhetik a nézők társaságát.
  • Rooms: Kisebb, párhuzamos csevegő szobák azonos téma iránt érdeklődő csoportok számára, beleértve a külön moderátorokat, csatorna előfizetőket, követőket vagy más tagokat.

Az látszik, hogy a fejlesztések bővítik streamerek opcióit, és a Twitch jelzi, továbbra is szeretne a versenytársai előtt maradni a játékok streamelését illetően. Az idei év elején észrevették, hogy a nagyszabású események közvetítési jogaival kapcsolatos "háború" nagyrészt a streaming cégek marketingtevékenysége volt, de mindenkinek sok lehetősége van a jelenlegi piacon.

Ez azt is jelenti, hogy az átlag streamerekért folyó harc inkább a Twitchre és a Youtubera marad ezután is. A Twitch korábban bejelentett online áruháza, a fent említettekhez hasonló funkciók fejlesztése és bővítése, mind a cég stratégiai tervének folytatásához tartozik a gaming streamelés egyeduralmának fenntartása apropóján. A bemutatott statisztikák tehát határozott bizonyítékot szolgáltatnak arról, hogy a project a terveknek megfelelően működik.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések