Egy csomó új infót kapunk majd a health bar mellé!
Minden évben újra kell tanulni a League of Legends-et a preseason miatt, idén ez pedig talán minden eddiginél igazabb állítás; annyi minden változik meg az új szezon érkezésével, hogy hónapokba fog telni, mire beáll az új rendszer és megszokjuk a változásokat. A már eddig ismert átalakítások mellé most bedobták az életerő csík/életerőt jelző sáv/health bar (ki hogy szereti nevezni) változtatásokat is, ez azonban végre nem egy olyan módosítás, ami miatt az eddigi tudásunkat dobhatjuk ki a kukába, sokkal inkább egyfajta plusz, amely jól fog jönni a későbbiekben.
Apró ikonok az életerőt jelző sáv mellett
Általános szabály, hogy minél bonyolultabb valami (pl. egy mechanika), annál láthatóbbnak kell lennie. Jelenleg is van néhány olyan hatás, amit csak tudjuk, hogy megtörténik, de látható jelzést nem kapunk rá, (ilyen pl. auráknak a hatása, másodpercekig tartó páncélt vagy varázstörés stb). A Riot célja, hogy ezeket a mostani, szinte láthatatlan hatásokat látható effektekkel, jelzésekkel lássa el, aminek a következtében könnyebben tudunk majd dönteni egy-egy harc esetében, hogy megéri-e még bemenni mondjuk torony alá azért az ellenfélért, vagy inkább fújjunk visszavonulót. Ennek eredményeképp egy csomó új animációt kapunk a nyolcadik szezonra, amelyek ezeket hivatottak érzékeltetni.
Hősök "felrobbantása
Egy ütemmel "később" látjuk majd, hogy mennyit robbantott fel rajtunk egy adott karakter.
Gyógyítások
Szintén beleraktak +1 ütemet.
Objektumok lerombolása
Ez inkább csak látványeffect, szerintem extra hasznossága nem lesz.
Sebezhetetlenség
Egy aranyszínű keret jelenik meg a hős health barja körül.
Extra páncél és páncéltörés
Kis ikonok jelzik, hogy melyik hősnek van aktív pajzs buffja és melyik hősön aktív épp a páncéltörés hatása.
Extra életerő és halhatatlanság
Kis halálfejszerű ikonokat láthatunk. Mondjuk egy 5v5-ben ember legyen a talpán, aki ezeket kiszúrja az összes többi effekt, képesség között.
Ulti "töltények"
Ez mondjuk szerintem egyfajta nerf Corkira nézve, már ha az ellenfelek is látják majd. Ha nem, akkor viszont hasznos, ha nem kell állandóan lenézni a kép aljába.
Nem tárgyak, NPC-k életereje
Minimálisan vastagabbak lesznek az életerőt jelző sávok.
Az életerősávok szélességei nem változnak, pont azért, hogy ne kelljen újra megtanulni last hitelni, és a színek is maradnak. A fentiek közül sok változtatás már szükségszerű volt, mindenképpen pozitív ezeknek az érkezése, de a véglegesítés még hosszadalmas folyamat és úgyis csak a játékosok visszajelzései alapján dől majd el, hogy mi az, ami marad és mi az, aminek változnia vagy mennie kell. A törekvés ettől függetlenül jó, de nagyon fontos lesz az, hogy a csapatharcok teljes mértékben átláthatóak legyenek. Ti mit gondoltok?