Újabb mikrotranzakciós ötlet az Activisiontől, ami tovább ösztönzi a fogyasztást

Újabb mikrotranzakciós ötlet az Activisiontől, ami tovább ösztönzi a fogyasztást

Azt tudjuk, hogy a kiadók szeretnek pénzt keresni, és meg is találják a módját. De a kiadó utóbbi két ötlete talán már túl messzire ment.

Az Activison nem bír nyugodtan ülni a babérjain, az első ötletük után újabb mikrotranzakciós elképzeléssel álltak elő. Nem rég ugye az derült ki, hogy a Call of Duty tulajokat a megvásárolt fegyverek és itemek előnyökhöz juttathatnák.

Hihetetlen mikrotranzakciós húzás az Activision részéről

Ettől rituális táncba kezd a szemöldökünk.

A legújabb szabadalom erre még rátesz egy lapáttal. A felhasználók saját maguk által kreált tartalmába csempésznének egy kis mikrotranzakciót. A játékon belül egy új technológia, névszerint a VGS köré építenék ezen elgondolásukat. Nincs még működő verzió belőle, egyelőre tehát még nem kell aggódni.

A VGS egy játékos által generált in-game replay, azaz visszajátszás, amelyet azonnal elkészíthetünk. A meta adatok és az in-game naplózás alapján készül és a mérkőzések minden rezzenését rögzíti. A VGS lehetővé teszi, hogy különböző kameraállásokból visszanézzük az akciókat, megmutatja a játékosok saját felszerelését, kinézetét, statisztikáit, kozmetikai tárgyait stb. Itt jön a képbe a mikrotranzakciók szerepe. Ha a VGS-ben szereplők specifikus skineket használnak vagy más itemeket látni náluk, akkor a rendszer felkínálja nekünk annak megvásárlását.

Egyéb felhasználási javaslat is szerepel a szabadalomban. A kommentátorok sok hasznos információt is megmutathatnak a nézőknek ezzel a funkcióval egy profi mérkőzés alatt. Viszont ez a rendszer inkább a mikrotranzakciókra fókuszálna. Beleértve a különleges tárgyak promózását és emellett automatikusan megvizsgálná a felhasználó játékban lévő pénzügyeit is.

A turpisság nem itt kezdődik, hanem hogy a vásárlási szokásainkat követve és a virtuális játékbeli egyenlegünk alapján a rendszer automatikusan saját maga is indíthatna tranzakciókat hasonló tárgyak esetében, mint amiket eddig is beszereztünk már. Elméletben tehát a hátunk mögött, a jóváhagyásunk nélkül költené a lóvénkat a játék.

Van benne potenciál más oldalról megközelítve, ez kétségtelen, mert az alapötlet nem lenne szörnyű. A játékon belüli mikrotranzakciók viszont, főleg az ilyen pofátlan megoldások biztosan nem vívják ki a rajongók szeretetét, sőt könnyen át is fordulhat ellenszenvbe, mivel az emberek kezdenek belefáradni az egyre agresszívabb pénzszerzési rendszerek soha véget nem érő forgatagába.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések