Nincs annál idegesítőbb, mint amikor önhibánkon kívül veszítünk LP-t. Nem, most nem a rossz csapatra, trollokra vagy feederekre gondolok, hanem a kliens hibáira.
A játékosok élete nem egyszerű. Rengeteg veszély leselkedik ránk a SoloQ mezein. Keresztbe tehet a saját formánk, az internetszolgáltatónk, a gépünk, a csapattársak, az ellenfél, trollok, feederek, afkolok, -és mostanság egy új ellenséggel is gazdagodtunk. Ez a rém nem már, mint maga a LoL kliens.
RIP Lifehack: viszlát olcsóbban "vehető" hősök!
Korábban már írtunk arról, miként lehet sok karakter vásárlásánál értékes IP-t spórolni. Ezzel azonban a Riot is tisztában van, és úgy tűnik, hogy ezt a kiskaput örökre bezárják.
Többen panaszkodtak mostanság arra, hogy egyes esetekben nem lehet karaktert választani, mert a kliens vagy el sem jut a hősválasztásig, vagy eljut de hibásan, esetleg befagy, netán nem reagál a parancsainkra. Míg ez normál meccsen annyira nem nagy probléma, várunk 5 percet és próbálkozhatunk újra, de rankeden ez bizony LP vesztéssel jár.
A játékosok panaszai eljutottak ezúttal a Riothoz is, így Cactopus reagált is a témára.
"Először is köszönjük a figyelmeztetést. Nagyon rossz, ha egy ilyen dolog miatt kell LP veszíteni. Hallottunk már erről, hogy nem mindig lehet a hősöket kiválasztani, és úgy tűnik, hogy ezek a problémák a internetkapcsolat minőségére vezethetőek vissza.
Leginkább azzal tudtok nekünk segíteni, hogy amennyiben ilyet tapasztaltok, akkor azt azonnal jelzitek nekünk. A lehető legtöbb információra van szükségünk: mi történt, milyen régióban, a logok sem ártanak, hány meccset játszottál előtte stb. Ha meg tudjuk találni ennek a reprodukálhatóságát, akkor könnyebb lesz megakadályozni ennek a bekövetkezését.
Még egyszer elnézést kérünk az ilyen tapasztalatokért :( Nincs annál frusztrálóbb dolog, mint ez a... oh várj, Ardent Censer. Na mindegy, ettől függetlenül még idegesítő."
Tehát ha találkoztok ilyen hibával, az a ti érdeketek is, hogy minél előbb és minél részletesebben jelezzétek a Riot felé, addig meg, imádkozzunk, hogy ne nálunk forduljon elő. Nem árt egyébként néha meccsek előtt ellenőrizni a kapcsolatunk minőségét sem, főleg hosszabb idők után. Erre rengeteg oldal létezik, ahol nem csak a sávszélességet, de a pinget és a packet loss-t is le tudjátok tesztelni. Ha esetleg ehhez nem értetek, még mindig van egy viszonylag biztos módszer, indítsatok vagy egy custom meccset, vagy egy gyakorló meccset, és ott nézzétek meg mennyire szuperál jól az internet.