Egy e-sport álláshirdetés után derült ki a Red Bull új ötlete

Egy e-sport álláshirdetés után derült ki a Red Bull új ötlete

A Red Bull az e-sportoknak is szárnyakat ad, legalábbis mindenképp szárnyaltatni szeretné ezt az ágazatot a jövőben is.

Londonban terveznek nyitni egy új e-sport központot. Annak ellenére, hogy nem jelentették még be, az ausztriai energiaital gyártó óriás szándéka kitudódott, miután egy álláshirdetésben kerestek a "Gaming Sphere"-hez egy studio menedzsert. Reményeik szerint az Egyesült Királyságban hozhatják létre az e-sportok mekkáját.

Pontosan miről is szól a projekt?

"...növelnék a Red Bull hitelességét a játékok és e-sportok világában. A Gaming Sphere létrehozásával, az Egyesült Királyság az e-sportok otthonává vállhat, és egy erős játékosokból, rajongókból, kiadókból, partnerekből álló közösséget kovácsolnának melyben az influenszerek is megtalálják a számításaikat."

Egyelőre azt még nem tudni, hogy a "Gaming Sphere" az egy helyszín, vagy valamilyen szórakoztató központ lesz-e. A hirdetésben található munkaköri leírás alapján események és versenyek lebonyolítása az alapkoncepció, emellett kiskereskedelmi áruházként is működhetne, ahol közösségi tevékenységeket is lehetne folytatni.

A Red Bull egyike volt a nem IT specifikus cégeknek, aki bevállalta az e-sportok felkarolását és támogatását. Számos tornát támogattak már, és továbbra is széleskörű e-sport marketing kampányt folytat, valamint megjelenik különböző média és videó platformokon is. Emellett kiemelt partnere az OG-nek (Dota 2), ami valójában egyike azon kevés szponzorációknak, amelyekben a márka védjegye megjelenik egy együttes logójában is.

A Red Bull az európai League of Legends Challenger Series-ben is büszkélkedhet egy saját csapattal, de a Riot Games szabályrendszere miatt az energiaital márkának szigorítania kellett szponzori kapcsolatait a Cloud9-nal és a TSM-mel.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - A nyári kalandok ereje és varázsa feledhetetlen

Minden ember életében van legalább egy olyan alkalom, amit lehet mesélni majd az unokáknak. Nemcsak akkor, ha a legjobb sportteljesítmény kerül szóba, hanem akkor is, amikor a csajozásról vagy pasizásról van szó, amire később még vissza is térünk.

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések