Egy e-sport álláshirdetés után derült ki a Red Bull új ötlete

Egy e-sport álláshirdetés után derült ki a Red Bull új ötlete

A Red Bull az e-sportoknak is szárnyakat ad, legalábbis mindenképp szárnyaltatni szeretné ezt az ágazatot a jövőben is.

Londonban terveznek nyitni egy új e-sport központot. Annak ellenére, hogy nem jelentették még be, az ausztriai energiaital gyártó óriás szándéka kitudódott, miután egy álláshirdetésben kerestek a "Gaming Sphere"-hez egy studio menedzsert. Reményeik szerint az Egyesült Királyságban hozhatják létre az e-sportok mekkáját.

Pontosan miről is szól a projekt?

"...növelnék a Red Bull hitelességét a játékok és e-sportok világában. A Gaming Sphere létrehozásával, az Egyesült Királyság az e-sportok otthonává vállhat, és egy erős játékosokból, rajongókból, kiadókból, partnerekből álló közösséget kovácsolnának melyben az influenszerek is megtalálják a számításaikat."

Egyelőre azt még nem tudni, hogy a "Gaming Sphere" az egy helyszín, vagy valamilyen szórakoztató központ lesz-e. A hirdetésben található munkaköri leírás alapján események és versenyek lebonyolítása az alapkoncepció, emellett kiskereskedelmi áruházként is működhetne, ahol közösségi tevékenységeket is lehetne folytatni.

A Red Bull egyike volt a nem IT specifikus cégeknek, aki bevállalta az e-sportok felkarolását és támogatását. Számos tornát támogattak már, és továbbra is széleskörű e-sport marketing kampányt folytat, valamint megjelenik különböző média és videó platformokon is. Emellett kiemelt partnere az OG-nek (Dota 2), ami valójában egyike azon kevés szponzorációknak, amelyekben a márka védjegye megjelenik egy együttes logójában is.

A Red Bull az európai League of Legends Challenger Series-ben is büszkélkedhet egy saját csapattal, de a Riot Games szabályrendszere miatt az energiaital márkának szigorítania kellett szponzori kapcsolatait a Cloud9-nal és a TSM-mel.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések